خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت P11 هوآوی منتشر شد

تماشا کنید: کانسپت P11 هوآوی منتشر شد

هوآوی قصد دارد اوایل سال 2018 گوشی P11 را معرفی کند. فعلا شایعه‌های اندکی درباره آن منتشر شده است. تصویر کانسپت گوشی مذکور در ماه اوت منتشر شد و حالا Concept Creator ویدیویی از کانسپت تازه آن را در کانال یوتیوبش به اشتراک گذاشت.
۱۳۹۶/۷/۲۰

چندی پیش در ماه اوت شاهد بودیم که DBS DESIGNING طرحی از کانسپت گوشی P11 هوآوی را منتشر کرد. امروز هم ویدیوی رندر شده دیگری موسوم به این گوشی در فضای وب منتشر شده که ظاهرا Concept Creator آن را طراحی کرده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Concept Creator یکی از کانال‌های ویدیویی فعال در وب‌سایت یوتیوب است و معمولا طرح‌های کانسپتش را هم در همین قالب منتشر می‌کند.

image

گوشی P11 در این ویدیو مانند اغلب ویدیوها و تصاویر کانسپت، کاملا شیک و مدرن به نظر می‌رسد. در این ویدیو شاهد هستیم که حاشیه‌های کنار صفحه کاملا حذف شده‌اند و حاشیه‌ها در قسمت بالا و پایین پنل نمایش هم بسیار باریک هستند. گوشی مذکور ظاهرا از جنس فلز ساخته شده و دوربین اصلی‌اش هم با لنز دوگانه و چینش افقی طراحی شده است. همچنین دو فلش LED ، فلش دوگانه و فوکوس خودکار لیزری هم این لنزها را همراهی می‌کنند. این گوشی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری در لبه پایین فریم مجهز شده است و بلندگو و پورت شارژ USC Type-C هم در همین موقعیت قرار گرفته‌اند. لوگوی برند هوآوی هم در قسمت پایین پنل پشتی نقش بسته است و حسگر اثرانگشت هم کمی بالاتر از آن دیده می‌شود. دوربین اصلی و فلش LED در موقعیتی بالای پنل روی نواری براق قرار گرفته‌اند و لوگوی برند Leica هم در گوشه بالا سمت راست حک شده است. همچنین خطوط آنتن در قسمت بالا و پایین پنل پشتی دیده می‌شوند. P11 در این ویدیو در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سبز به نمایش گذاشته شده است و همه دکمه‌های فیزیکی‌اش ازجمله دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدای آن در کناره سمت راست فریم دیده می‌شوند.

نکته جالب توجه در این ویدیو، نمایش گوشی مذکور با 4 دوربین است. در این کانسپت شاهد هستیم که P11 علاوه بر دوربین اصلی با لنز دوگانه، به دو حسگر سلفی در پنل جلو مجهز شده است. منبع طراحی این ویدیو به ابعاد و وزن آن اشاره نکرده است اما ظاهرا با یک گوشی باریک و شکیل با طراحی مدرن روبرو هستیم. به نظر می‌رسد دوربین اصلی کاملا مسطح و تخت طراحی شده و ارتفاع آن از سطح پنل پشتی بالاتر نیامده است. دکمه پاور هم برای سهولت در دسترسی به‌صورت طرح دار در نظر گرفته شده است تا از دکمه‌های تنظیم صدا هم متمایز شود. طراح این ویدیو 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت برای گوشی P11 پیش‌بینی کرده است. این‌ همه اطلاعاتی است که در حال حاضر با توجه به کانسپت این گوشی حدس می‌زنیم. انتظار می‌رود این گوشی تا ماه فوریه سال 2018 رسما معرفی شود و تا آن زمان هم احتمالا شاهد انتشار اخبار و شایعه‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۷/۲۱
هوآوی بی نظیره

محمدرضا

۱۳۹۶/۷/۲۰
خیلی خوشگله

Reus11

۱۳۹۶/۷/۲۰
واقعا طراحیای هواوی چشم نوازه
میت ۱۰ و پی ۱۰ و حالا پی ۱۱
فقط یه ایرادی هست.تو خبرا هستش ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر تایید شده که اینجا پشت گوشیه به اشتباه.ولی زیباس حتما قیمتش کمتر از ۲۲۰۰ باشه میخرمش

Pouya

۱۳۹۶/۷/۲۰
هنوزم میگم زیباترین گوشیه هواوی پی ۶ و پی ۷ بود