خانهاخبار
تصاویر فاش شده از گوشی میان‌رده ردمی نوت 5 شیائومی با نمایشگر بدون لبه

تصاویر فاش شده از گوشی میان‌رده ردمی نوت 5 شیائومی با نمایشگر بدون لبه

به‌تازگی، تصاویری از یک گوشی بدون حاشیه شیائومی از سری «ردمی نوت» به دست آمده است که گمان می‌رود مربوط به ردمی نوت 5 باشد. این تصاویر تأیید می‌کند که گوشی میان‌رده جدید شیائومی با دوربین دوگانه، نمایشگر کشیده و دکمه‌های نرم‌افزاری عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۱۹

استفاده از نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 را می‎توان یکی از آخرین سبک‌ها در طراحی گوشی‎های هوشمند به شمار آورد. این روند به قدری مورد استقبال سازندگان قرار گرفته است که برخی از بزرگان بازار از جمله هوآوی، از نمایشگر کشیده روی میان‌رده جدید خود یعنی Huawei Maimang 6 استفاده کرده‌اند. همچنین سامسونگ نیز به دنبال عرضه مدل 2018 گوشی‌های گلکسی با نمایشگر کشیده است.

اگر تصاویر تازه منتشر شده صحت داشته باشد، به‎نظر می‌رسد که شرکت شیائومی نیز مایل به عرضه گوشی‌های میان‏رده خود با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 است. به‌تازگی، تصاویری از یک گوشی از سری «ردمی نوت» به‎دست آمده است که میان‌رده جدید شیائومی را با نمایشگر بدون لبه به نمایش می‌گذارد.

image

گمان می‌رود تصاویر به‌دست آمده مربوط به گوشی میان‌رده «ردمی نوت 5» شیائومی باشد. آن‎طور که از این تصاویر پیداست، میان‏رده جدید شرکت شیائومی با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و سنسور اثرانگشت نیز به بدنه پشتی منتقل شده است.

وب‌سایت GSMArena گزارش می‌دهد که گوشی ردمی نوت 5 به دوربین دوگانه‌ی 16 و 5  مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. با این‌حال، جزئیات بیشتری از دوربین سلفی به کار گرفته شده برای گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ارائه نشده است.

شرکت شیائومی همچنان از بدنه فلزی برای گوشی ردمی نوت 5 استفاده کرده است و با توجه به حذف حاشیه‌های حاشیه، هیچ دکمه‌ی لمسی در حاشیه پایین نمایشگر قرار ندارد. به همین جهت، این سازنده چینی از دکمه‌های نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از گوشی میان‌رده جدید شیائومی با نمایشگر بدون حاشیه به‏‌دست نیامده است. با این‌حال، انتظار داریم شرکت سازنده، این مدل را با چیپ‌ست میان‎رده اسنپدراگون 660 یا تراشه هلیو پی 25 مدیاتک ارائه دهد. همچنین یک باتری با ظرفیت بالای 4000 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده را تأمین خواهد کرد.

image

مطابق با رویه‌ای که شرکت شیائومی برای عرضه گوشی‌های میان‌رده خود درنظر گرفته است، انتظار داریم گوشی جدید این شرکت از سری «ردمی نوت» با نمایشگر بدون لبه و طراحی کشیده در دو مدل با سه و چهار گیگابایت حافظه رم عرضه شود.

در رابطه با قیمت احتمالی، GSMArena چنین اعلام کرده است که گوشی ردمی نوت 5 در سه نسخه با سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها از سوی وب‌سایت GSMArena با استناد به شایعات به‏‌دست آمده، به ترتیب 150، 195 و 256 دلار عنوان شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

abbas.ipa

۱۳۹۶/۷/۱۹
الان به نظر شما این نمایشگر بدون بله هستش؟