خانهاخبار
مشخصات پرچمدار میت 10 پیش از معرفی رسمی فاش شد

مشخصات پرچمدار میت 10 پیش از معرفی رسمی فاش شد

به‌تازگی، تصویر تبلیغاتی از گوشی پرچمدار میت 10 هوآوی به‌دست آمده است که بخشی از مشخصات‌فنی پرچمدار جدید این سازنده چینی را به نمایش می‌گذرد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، میت 10 از نمایشگر 6.2 اینچی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۶/۷/۱۹

نزدیک به چند هفته است که حجم زیادی از شایعات و گمانه‎زنی‌ها به پرچمدار جدید هوآوی یعنی میت 10 اختصاص دارد. به‎تازگی نیز، مشخصات‌فنی نسخه معمولی میت 10 هوآوی فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید هوآوی با شایعات پیش‌تر فاش شده پیرامون این مدل، متفاوت خواهد بود.

براساس اطلاعات تازه به‌دست آمده، گوشی میت 10 نسبت به میت 10 پرو، بزرگ‌تر خواهد بود. اگر تصاویر به‌دست آمده صحت داشته باشد، گوشی میت 10 هوآوی به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن Full HD + (یا 2160 در 1080 پیکسل) مجهز خواهد بود. به عبارت بهتر، میت 10 از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 2 به 1 استفاده می ‏کند. پیش‌تر گفته شد که تنها میت 10 پرو با نمایشگر کشیده عرضه می‌شود و نسخه «معمولی» میت 10 فاقد نمایشگر با نسبت تصویر 2 به 1 است.

image

از دیگر اطلاعات به‏‌دست آمده، می‎توان به عرضه‌ی میت 10 با تراشه Kirin 970 رونمایی کرد. تراشه پرچمدار جدید هوآوی در ماه سپتامبر معرفی شده بود. اطلاعات تازه به‌دست آمده، به عرضه میت 10 و میت 10 پرو با دوربین دوگانه 20 و 23 مگاپیکسلی اشاره دارد؛ پیش‌تر تیزری توسط هوآوی منتشر شد که از عرضه پرچمدار جدید این شرکت با دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی با دو سنسور مونوکروم و رنگی خبر داده بود. شرکت هوآوی برای طراحی لنزهای دوربین اصلی، از شرکت آلمانی Leica کمک گرفته است.

دوربین دوگانه، تراشه قدرت‌مند Kirin 970 و نمایشگر کشیده، تنها ویژگی‌های برجسته میت 10 نخواهد بود. تصویر تازه منتشر شده تأیید می‌کند که گوشی پرچمدار جدید هوآوی با یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپر ساعت روانه بازار خواهد شد. همچنین سیستم‎عامل اندروید اوریو 8.0 روی این مدل نصب شده است؛ هوآوی مانند گذشته، رابط‌کاربری این گوشی را نیز با پوسته‎ی Emotion UI شخصی‌سازی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که اطلاعات تازه منتشر شده، تا چه اندازه صحت دارد. در سال گذشته نیز، میت 9 با نمایشگر 5.9 اینچی Full HD عرضه شد؛ در حالی‌که نسخه «پرو» به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Quad HD مجهز شده بود.

میت 10 حاشیه‌های قطوری نخواهد داشت؛ با این‎حال مانند میت 10 پرو، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن چندان بالا نیست. گفته می‌شود در گوشی میت 10، حسگر اثرانگشت در حاشیه‌ی پایین نمایشگر و در مدل «پرو»، سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است.

image

تصویر فاش شده از میت 10 هوآوی

در رابطه با نسخه‌های مختلف گوشی میت 10، شایعات نشان می‌دهد که این مدل در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت رم عرضه می‌شود و بسته به حافظه‌‏ی رم، میزان فضای ذخیره‌سازی‌ آن‏ها با یک‎دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین اگر شایعات گذشته در رابطه با میت 10 پرو صحت داشته باشد، انتظار داریم این گوشی در دو نسخه با شش و هشت گیگابایت حافظه رم به فروش برسد.

هوآوی درنظر دارد تا از سری میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) رونمایی کند و آن‌طور که پیداست، حداقل چهار مدل از جمله میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت و میت 10 پورش دیزاین یا میت 10 پلاس معرفی خواهند شد. توجه داشته باشید که این تصاویر به صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت، نباید چندان به صحت داشتن آن‌ها امیدوار باشید زیرا تنها تراشه Kirin 970، طراحی بدون لبه و همچنین باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت برای میت 10 به صورت رسمی تأیید شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۹
خیلی عالی، امیدوارم همراه با موارد مثبت دیگر صفحه نمایش میت10 همون فول اچ دی طبیعتم با مصرف کمتر باطری باشه و حداقل در تنظیماتش امکان کم زیاد کردن هدفمند و اساسی رزولیشن باشه و...
??
Amen