خانهاخبار
شرکت سامسونگ به دنبال تراشه اسنپدراگون 845 برای گلکسی S9 است

شرکت سامسونگ به دنبال تراشه اسنپدراگون 845 برای گلکسی S9 است

یک شایعه جدید، نشان می‌دهد که موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به گوشی پرچمدار گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus سامسونگ اختصاص خواهد یافت و به همین جهت، پرچمداران جدید سامسونگ با تأخیر به بازار عرضه می‌شوند.
۱۳۹۶/۷/۱۸

براساس یک شایعه جدید، شرکت سامسونگ به دنبال استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 برای گوشی پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S9 است. شرکت سامسونگ سال گذشته نیز با کوالکام وارد همکاری شد و موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 845 به گوشی پرچمدار گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus برای عرضه در ایالات متحده اختصاص یافته بود. به همین جهت در اوایل سال جاری میلادی، هیچ گوشی دیگری به جزء گلکسی S8 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 835 عرضه نشد و همچنین شرکت‌های سازنده دیگر ناچار شده بودند تا گوشی‌های پرچمدار خود را با تأخیر به بازار عرضه نمایند.

آن‌طور که پیداست، احتمالاً این رویه با عرضه گلکسی S9 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ادامه خواهد داشت. با اینکه در شایعات گذشته اشاره شده بود شرکت TSMC تولید تراشه اسنپدراگون 845 را برای گوشی گلکسی S9 برعهده خواهد داشت، این احتمال وجود دارد که کوالکام مجدداً برای تولید تراشه پرچمدار جدید خود با سامسونگ وارد همکاری شود. به همین جهت، اختصاص موجودی اولیه‌ تراشه اسنپدراگون 845 به گوشی‌های پرچمدار گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus سامسونگ چندان دور از انتظار نیست.

image

البته باید توجه داشته باشید که تنها در برخی از کشورها، پرچمداران جدید سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد؛ براساس شایعات در بازارهای دیگر، این سازنده گوشی‌ پرچمدار گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus را به تراشه رده‌بالای جدید از سری اگزینوس مجهز خواهد کرد.

در حال‌حاضر، جزئیات چندانی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام وجود ندارد. با این‌‏حال، انتظار داریم تا جزئیات بیشتری در طی چند روز آینده ارائه شود. در صورتی‌که شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام صحت داشته باشد، شرکت‌های دیگر مانند ال‌جی ناچار خواهند شد تا پرچمداران جدید خود را با تأخیر عرضه نمایند یا محصولات جدید آن‌ها با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار می‎شود.

براساس شایعات، گوشی گلکسی S9 سامسونگ در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. در گمانه‌زنی تازه منتشر شده نیز به احتمال عرضه گلکسی S9، یک ماه زودتر از بازه زمانی که پیش‌تر انتظار داشتیم؛ اشاره شده است. به همین جهت، ممکن است در سه ماهه اول سال و در ماه فوریه، شرکت سامسونگ از گوشی پرچمدار گلکسی S9 رونمایی کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه گلکسی S9 با تراشه اسنپدراگون 845 و اختصاص موجودی اولیه این تراشه به پرچمدارن جدید سامسونگ، تا چه اندازه صحت دارد زیرا این موضوع می‌تواند فروش پرچمداران سازندگان دیگر را تحت‌تأثیر قرار دهد یا آن‌ها را مجاب نماید تا گوشی‌های پرچمدار خود را با تأخیر بیشتری عرضه کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۷/۱۸
ضعیف تره

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۱۸
یه زنگ بزن یه سامسونگ در جریانشون بزار اگزنیوس تولیدیشون بهتر از اسنپدراگن 845 هستش و اینقدر خودشونو علاف نکنن:))))))

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۸
خیلی در مورد گلکسی s9 خبرهای میشه گفت تکراری پخش میشه
???
در گذشته خبری منتشر شد که snapdragon جدید و در راه با نام احتمالی 845 توسط شرکت tsmc با فن آوری ساخت 7 نانومتری ساخته میشه و یه همه شرکت ها ارائه میشه و مانند امسال 2017 امثال ال جی G6 مجبور نخواهد شد به این علت که سامسونگ تمام سری اول snapdragon 835 را برای گلکسی s8 در نظر گرفته مجبور بشه snapdragon 821 سال قبل را استفاده کنه که طبیعتن مانند نسخه کنونی سریع و پیشرفته نیست، در ادامه اشاره شده بود سامسونگ به تلافی کار کوآلکوم در شمردن ساخت چیپست پردازنده جدیدش در گلکسی s9 و note9 مانند زمان گلکسی s6 و note5 فقط از چیپست پردازنده اختصاصی و فوق بهینه خودشExynos استفاده خواهد کرد، در s9 از نسل بهینه تر 10 ماندگاری و در note9 از تکنولوژی ساخت 7 نانومتری در تولید چیپست پردازنده ... امیدوارم اتفاقی مانند امسال 2017 رخ نده که امثال G6 ال جی از snapdragon 835 بی بهره ماند، سامسونگ مانند هوآوی باkirin و اپل با A باید فقط به خودش تکیه کنه با چیپست پردازنده اختصاصی و سرعتی بهینه Exynos خودش، نه اینکه نصف پرچمداران خودش را با snapdragon و نصف دیگر را با Exynos ارائه کنه با این حال که این کار سلیقه بیشتری را در بر میگیره و باعث سود بیشتر سامسونگ خواهد بود، در دنیای اندرویدی ها Exynos مانند زمان Exynos 5433 و snapdragon 805 بالاترین عملکرد چند هسته ای و بهینه ترین و کم ترین مصرف باطری را داره که هم اکنون با نسخه 8895 در پردازش قویتر گرافیک و عملکرد تک هسته ای هم از قدرتمندترین این دو مورد snapdragon با نسخه 835 بهتر عمل کرده، تا قبل معرفی و عرضه چیپست پردازنده اپل A11 سامسونگ Exynos در عملکرد چند هسته ای از اپل هم جلوتر بود و مقام اول را داشت که هم اکنون A11 اول شده و Exynos 8895 دوم که به احتمال قوی Kirin 970 موقتی جای Exynos 8895 را خواهد گرفت تا نسل بعدی آن در سال 2018 میلادی، اما در آخر باید بگم هر اتفاقی امکان داره رخ بده و جایگاه های بهینه ترین و رتبه های اول تا سوم چیپست پردازنده ها دچار تغییر موقتی بشه و شاید هم همیشگی و...
??

نایی

۱۳۹۶/۷/۱۸
دو سِتان
بنظرتون پردازنده کوالکام ۸۳۵سامسونگ از نظر سرعت و قدرت بهتره از پردازنده A10اپل؟؟