خانهاخبار
تصویر رندر شده OnePlus 5T لو رفت

تصویر رندر شده OnePlus 5T لو رفت

اخیرا موجودی وان پلاس 5 تمام شده و این موضوع، ما را به شک انداخته که آیا جانشین جدیدی در کار است؟ حال رندری منتصب به وان پلاس 5 تی لو رفته است .
۱۳۹۶/۷/۱۸

با توجه به گمانه‌زنی‌ها و سابقه نام‌گذاری دستگاه‌های سابق شرکت چینی وان‌پلاس، مانند OnePlus 3T، انتظار می‌رود که جانشین وان‌پلاس 5 هم با پسوند T همراه شود. با نگاه به رندر لو رفته، اولین نکته‌ای نظر ما را به خود جلب می‌کند، صفحه نمایش خمیده از دو طرف، همانند محصولات اخیر سامسونگ، است؛ همچنین گفته شده که این گوشی از نسبت صفحه نمایش 18:9 بهره ببرد که آن را بلندتر از دستگاه‌های پیشین شرکت نشان می‌دهد. در مورد مشخصات این محصول، هم‌اکنون نمی‌توان اظهار نظر کرد اما به احتمال زیاد ممکن است که از آخرین پردازنده کوالکام استفاده و دوربین دوگانه نیز در پشت دستگاه یافت شود.

image

تا یادمان نرفته به این نکته اشاره کنیم که احتمال منتفی شدن تولید وان پلاس 5تی نیز وجود دارد چرا که ممکن است به فروش محصول دیگر این شرکت یعنی وان پلاس 6 لطمه بزند. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه وان پلاس 6 را اوایل سال 2018 پیش‌بینی کرده‌اند. با این حال با توجه به تعداد گزارشات می‌شود گمان کرد که OnePlus 5T هم وارد بازی شود؛ همچنین امکان دارد که این شایعات متعلق وان پلاس 6 باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mhh

۱۳۹۶/۷/۱۸
تنها دلیل اینکه one plus گوشی به نام 3tمعرفی کرد این بود که نمی خواست اسمشو بزاره ۴ که عددی نحس در فرهنگ چینیه.و دیگه این مسخره بازی های 5t و غیره الکیه... از این به بعد همون اعداد اسم گوشی های میشن

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۸
در یک جمله کوتاه (شاهکاری دیگر از وان پلاس در راه هست ) امیدوارم حداعقل اگه نوآوری در کار نخواهد بود ضعف های وان پلاس 5 در این تلفن همراه در راه با هر نامی که میخاد باشه از بین بره و همراه با بروز رسانی باشه
??
Amen