خانهاخبار
استقبال گسترده خریداران از گلکسی نوت 8 در روز اول عرضه

استقبال گسترده خریداران از گلکسی نوت 8 در روز اول عرضه

عکس‌هایی از مقابل فروشگاه‌های منتخب سامسونگ به دست ما رسیده که صف طولانی خریداران گلکسی نوت 8 را در روز اول عرضه آن نشان می‌دهد. سامسونگ برای خریدارانی که روز اول این گوشی را از فروشگاه‌های منتخب خریداری کنند تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.
۱۳۹۶/۷/۱۷

روز گذشته سرانجام گلکسی نوت 8 رسما در ایران رونمایی شد. این گوشی پرسروصدا که احتمالا تاکنون از تمام مشخصات و ویژگی‌های آن مطلع شده‌اید از امروز در سه شهر تهران، مشهد و تبریز در فروشگاه‌های رسمی سامسونگ در اختیار خریداران قرار گرفته است.

سامسونگ برای روز اول فروش این محصول شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته بود که باعث شد خریداران بسیاری پشت در فروشگاه‌های سامسونگ صف بکشند. بنا بر اعلام سامسونگ به ۳۰۰ نفر اول که برای خرید حضوری گلکسی نوت 8 در محل فروشگاه‌های منتخب حاضر باشند به قید قرعه ۴۰ نفر می‌توانند از تخفیف ویژه خرید این گوشی بهره‌مند شوند. به‌صورتی که ۴ نفر اول تخفیف ۱ میلیون تومانی، ۱۴ نفر بن تخفیف ۷۰۰ هزار تومانی و ۲۲ نفر بعدی نیز بن تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند. 

قرعه‌کشی مذکور امروز انجام می‌شود و برندگان می‌توانند تا ساعت ۲۱ امشب با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر، گلکسی نوت 8 را با تخفیف‌های مشخص شده تحویل بگیرند. لازم به‌ذکر است که بن تخفیف فقط امروز قابل استفاده است و در روزهای آینده اعتباری ندارد. 

گلکسی نوت 8 هم‌اکنون با قیمتی حدودا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با گارانتی رسمی به‌فروش می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۷/۲۱
حالا شما از حسادت نترک نوت 8 پیش کش....
درضمن سامسونگ دیگه بعد از اس 6 دیگه هنگ نمیکنه.

pm_antutu

۱۳۹۶/۷/۱۸
چرا دیسلایگ کردید

نایی

۱۳۹۶/۷/۱۸
ببخشید
با در نظر گرفتن قیمت و مشخصات

علیرضا.ح

۱۳۹۶/۷/۱۸
داداش تخفیف واسه همه خریدارا نیست و بر اساس قرعه کشی میدن. ممکنه گوشی بخری ولی مشمول تخفیف نشی.

سامان

۱۳۹۶/۷/۱۷
همچین آش دهم سوزی هم نیست که این جور براش صف کشیدن. اگه آیفون 10 بیاد می خان چی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟