خانهاخبار
نوا لانچر با 50 میلیون دانلود، یکی از موفق‌ترین لانچرهای اندرویدی

نوا لانچر با 50 میلیون دانلود، یکی از موفق‌ترین لانچرهای اندرویدی

ما می‌دانستیم که نوا لانچر برنامه محبوب اندرویدی بوده اما با آماری که تازه به دستمان رسیده، این لانچر محبوب‌تر نیز شده و موفق به رسیدن به رکورد 50 میلیون دانلود شده است.
۱۳۹۶/۷/۱۷

نسخه بتا Nova Launcher اکنون با بیش از 50 میلیون دانلود به دستاوردی چشمگیر دست یافته است که بدون حمایت توسعه دهندگان امکان پذیر نبود. فرمولی که نوا لانچر را به این موفقیت رسانده، گوش دادن به خواسته‌ها و ایجاد تغییرات با توجه به انتقادات کاربران است.

شرکت تسلاکویل، نوا لانچر را در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس عموم قرار داده است؛ نسخه پولی از ویژگی‌های برتری در قسمت شخصی سازی نسبت به نسخه معمولی و رایگان بهره می‌برد. در صورت استفاده از نوا لانچر، شما اجازه پیدا می‌کنید تا گوشی هوشمند خود را در سبک‌ها، آیکون‌ها، پوسته‌ها و حرکات مختلف شخصی سازی کنید و آن را مطابق میل خودتان تغییر دهید. مهم‌تر از همه اینجاست که شما حتی در نسخه معمولی و رایگان هم قابلیت‌های ویژه و خاصی را در اختیار دارید و اگر به دسترسی‌های بیشتری نیاز پیدا کردید، می‌توانید از نسخه Prime استفاده کنید.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aaasi

۱۳۹۶/۷/۱۸
بی نظیره بی نظیییییییر ? من هر لانچری نصب میکردم یه هفته ای دلمو میزد و از لانچر متنفر بودم تا اینکه مقاله ی معرفیشو تو جی اس ام دیدم و الان یکساله نصب کردم و عاااااااااشقشم. فقط ای کاش اپدیت اندروید ۷ و ۸ هم براش میومد.