خانهاخبار
اطلاعات بیشتر از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی میت 10 هوآوی

اطلاعات بیشتر از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی میت 10 هوآوی

شرکت هوآوی، به‌تازگی یک لوگوی U را به ثبت رسانده است که گمان می‌رود این لوگو با دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی میت 10 و میت 10 پرو مرتبط باشد. همراه جی‏‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۱۶

شرکت چینی هوآوی، لوگوی U را در USPTO (اداره نشان تجاری و پتنت ایالات متحده) و اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. در توضیحات مربوط به این لوگو، آمده است که لوگوی U مربوط به نرم‌‏افزار‌ موبایلی خواهد بود که برای اتصال چندین دستگاه مختلف IoT به یک‌دیگر و مدیریت آن‌ها طراحی شده است. در توضیحات مربوط به لوگوی تازه ثبت شده توسط شرکت هوآوی، هیچ اشاره‌‏ای به سرویس‌های مبتنی بر دستورات صوتی نشده است اما توضیحات مربوط به آن به اندازه کافی جامع هستند که چنین موضوعی را شامل شود.

لوگوی به ثبت رسیده توسط شرکت هوآوی که شامل دو حرف U است، تنها شکل کلی آن‌را شامل می‎شود و انتظار داریم لوگوی مربوط به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی هوآوی، رنگ‌بندی کاملاً متفاوتی داشته باشد.

image

شرکت چینی هوآوی در رابطه با اینکه آیا دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای گوشی‌های هوشمند خود توسعه خواهد داد یا خیر، ساکت مانده است. با این‌حال، مدت‌هاست که امکان استفاده از دستیار صوتی Google Assistant در گوشی‌های هوآوی وجود دارد. همچنین فبلت میت 9 نیز برنامه‌ای اختصاصی را برای دستیار صوتی الکسا آمازون دریافت کرد که تجربه‌ی استفاده از دستیار صوتی اختصاصی آمازون در فبلت پرچمدار 2016 این سازنده چینی امکان‌پذیر شده بود.

با اینکه هوآوی جزئیات چندانی را در رابطه با امکان عرضه‌ی دستیار صوتی اختصاصی برای محصولاتش ارائه نمی‎دهد، باید گفت که که در زمستان گذشته، بلومبرگ به نقل از منابع مطلع و نزدیک به شرکت چینی هوآوی، اعلام کرد که این سازنده در حال آماده‌سازی یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ البته در آن زمان، گفته شده بود که توسعه دستیار صوتی جدید هوآوی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

شرکت هوآوی، پیش‌تر در هنگام رونمایی از تراشه‌ی Kirin 970، تأیید کرده بود که میت 10 و میت 10 پرو از این چیپ‌ست استفاده خواهند کرد؛ درون تراشه Kirin 970 از یک واحد پردازش عصبی استفاده شده است که پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی را برعهده خواهد دارد. با این‌حال، شرکت هوآوی از دستیار صوتی اختصاصی یا قابلیت‌های مشابه برای میت 10 صحبتی به میان نیاورده است.

این سازنده چینی، پیش‎تر تنها تیزری را منتشر کرد که تأکید داشت «میت 10 یک گوشی‌هوشمند نیست» و یک ماشین هوشمند خواهد بود.  از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید متنتظر رسمی معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید هوآوی در تاریخ 24 مهر ماه باشیم.

میت 10 پرو، میت 10 و میت 10 پورشه دیزاین احتمالاً از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهند برد. میت 10 لایت که قیمت کم‎‌تری دارد، فاقد این ویژگی‌ها خواهد بود و تنها از نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 و چهار دوربین بهره می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)