خانهاخبار
پنل جلوی میت 10 فاش شد؛ پرچمدار جدید هوآوی با حاشیه‌های باریک در راه بازار

پنل جلوی میت 10 فاش شد؛ پرچمدار جدید هوآوی با حاشیه‌های باریک در راه بازار

به‏‌تازگی، تصویری از پنل جلوی گوشی میت 10 هوآوی منتشر شده است که نشان می‏‎دهد پرچمدار جدید این شرکت حاشیه‏‌های باریکی دارد؛ البته نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در گوشی میت 10 نسبت به میت 10 پرو کم‏‏‏‌تر خواهد بود.
۱۳۹۶/۷/۱۶

شرکت هوآوی در هفته آینده، به صورت رسمی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام میت 10 رونمایی خواهد کرد. سری میت 10 که به عنوان گوشی‌های رده‌بالای شرکت هوآوی وارد بازار خواهد شد، شامل مدل‌‏های مختلفی است و نسخه «پرو» کم‌حاشیه‌ترین محصولی به شمار می‌رود که وارد بازار خواهد شد. از این سری، همچنین نسخه «معمولی» میت 10 نیز عرضه می‌‏شود که تصویر تازه منتشر شده، پنل جلوی آن‏‌را به نمایش می‌گذارد.

تصویر فاش شده، کامل نیست؛ به همین جهت، هنوز اطلاعاتی از حاشیه‏ی پایین نمایشگر و اینکه حسگر اثرانگشت در پنل جلو جای خواهد گرفت یا مانند میت 10 پرو، سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شده است؛ نداریم. با این وجود، حاشیه‌‏های اطراف نمایشگر بیشتر از نسخه «پرو» خواهد بود.

image

در تصویر فاش شده از پنل جلوی گوشی میت 10، بریدگی مربوط به بلندگوی اصلی دیده می‌شود؛ همچنین سه حفره دیگر نیز روی این پنل جلب‌توجه می‌کند که به سنسور دوربین سلفی، حسگر مجاورت و چراغ‌های LED اعلان اختصاص خواهد یافت. با توجه به این تصویر، قرار نیست پرچمدار جدید هوآوی علاقه‏‌مندان را با قابلیت دیگری به جزء حسگر اثرانگشت، شگفت‎زده نماید. این در حالی است که گوشی گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه چشم استفاده می‎‌کند و شرکت اپل نیز، گوشی پرچمدار آیفون 10 را با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی عرضه خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد، رویداد خبری هوآوی در مونیخ آلمان در تاریخ 24 مهر ماه تنها به معرفی گوشی میت 10 اختصاص نخواهد داشت و انتظار داریم که نسخه‏‌های دیگری از میت 10 نیز در این مراسم خبری معرفی شود. از جمله مدل‌های جدیدی که از سری میت 10 معرفی خواهد شد، می‏توان به گوشی میت 10، میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10 پورش ادیشن اشاره کرد. نسخه «پورش ادیشن» با طراحی مشابه با میت 10 پرو عرضه خواهد شد اما گران‌‏قیمت‌‏ترین عضو از گوشی‌های سری میت 10 هوآوی خواهد بود.

میت 10 لایت برخلاف دیگر برادران خود، قرار نیست قیمت بالایی داشته باشد؛ احتمالاً مقرون به‎ صرفه‏ترین مدلی است که از سری میت 10 ارائه می‏شود. باید اشاره کرد که گوشی میت 10 لایت پیش‏تر با نام Huawei Maimang 6 و Huawei Nova 2i معرفی شده است و اولین گوشی هوآوی به شمار می‏رود که از نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 استفاده می‌کند و به چهار دوربین مجهز شده؛ شرکت سازنده از دو سنسور 2 و 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی در این گوشی استفاده کرده است.

براساس شایعات منتشر شده، گوشی میت 10 پرو به نمایشگر 5.9 اینچی Quad HD + مجهز خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر آن، 18 به 9 است. برخی از شایعات نشان می‌دهد که نسخه «استاندارد» میت 10 فاقد نمایشگر کشیده بوده و با نمایشگری با نسبت ابعاد استاندارد 16 به 9 ارائه می‏شود. گوشی میت 10 پرو در دو نسخه با شش گیگابایت و هشت گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و تراشه Kirin 970 هوآوی، قدرت پردازشی این مدل را تأمین می‏‎کند.

میت 10 و میت 10 پرو به طور مشترک از یک دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که شرکت Leica، لنزهای دوربین اصلی را توسعه داده است. یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت در گوشی میت 10 پرو به کار گرفته خواهد شد؛ شرکت هوآوی پیش‌تر با انتشار یک تصویر رسمی، این موضوع را تأیید کرده بود. سیستم‏‌عامل اندروید اوریو 8.0 از دیگر قابلیت‌های احتمالی پرچمداران جدید هوآوی به شمار می‎رود. در نهایت، باید اشاره کرد که میت 10 و میت 10 پرو (به همراه نسخه «پورش ادیشن» به لطف تراشه Kirin 970 از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهند برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۶
فکر میکنم هوآوی میت10 یک فبلت دوست داشتنی و زیبا و کارآمد بشه به خصوص اون نسخه خاص با RAM احتمالی 8 گیگابایتی LPDDR4X و صفحه نمایش فوق باکیفیت اما کم مصرف AMOLED ...