خانهاخبار
آیا گوشی تاشوی گلکسی X سامسونگ عرضه محدودی دارد؟

آیا گوشی تاشوی گلکسی X سامسونگ عرضه محدودی دارد؟

آن‌طور که پیداست، شرکت سامسونگ گوشی تاشوی گلکسی X را به صورت محدود در کره جنوبی عرضه خواهد کرد و در صورت موفقیت این محصول، گوشی تاشوی سامسونگ در دو سال دیگر یعنی سال 2019 در تمامی کشورها عرضه می‏‌شود.
۱۳۹۶/۷/۱۶

شرکت سامسونگ، آماده می‎شود تا از گوشی تاشوی خود با نام گلکسی X در سال آینده رونمایی کند. این مدل، موفق به دریافت تأییدیه از Bluetooth SIG شده است و در آژانس رادیویی ملی کره جنوبی نیز با شماره مدل SM-G888N0 رویت شد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ گلکسی X را پیش از برگزاری نمایشگاه CES سال آینده، معرفی نماید. بدین شکل، گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در نمایشگاه CES لاس‌ وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه CES از روز سه‌شنبه، 9 ژانویه 2018 برگزار خواهد شد و در تاریخ جمعه، 12 ژانویه به اتمام می‌‏رسد.

image

حضور این مدل در نمایشگاه CES بدین جهت منطقی به‌نظر می‎رسد که رویداد MWC در شهر بارسلون، عموماً برای معرفی گوشی‎های پرچمدار درنظر گرفته می‏شود و انتظار داریم سامسونگ در این مراسم، گلکسی S9 و گلکسی S9 + را برای رقابت با پرچمداران جدید ال‌جی و هوآوی معرفی نماید. همچنین رویداد IFA عموماً به معرفی فبلت گلکسی نوت اختصاص می‎یابد؛ به همین جهت، گوشی تاشوی سامسونگ باید در رویداد جداگانه‌‏ای معرفی شود.

در رابطه با زمان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل، باید گفت که این نمایشگاه از روز دوشنبه، 26 فوریه برگزار شده و تا تاریخ 1 مارس ادامه می‏یابد. همچنین، نمایشگاه IFA نیز که در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد؛ از تاریخ 31 اوت آغاز به کار کرده و در 5 سپتامبر به کار خود خاتمه خواهد داد.

از آنجایی‌که عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus به دلیل گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ هستند و این شرکت تمایلی به کاستن از توجه رسانه‌ها روی پرچمداران 2018 خود ندارد، متعجب نخواهیم شد اگر گوشی تاشوی گلکسی X سامسونگ که مدت‌هاست شایعات مخلتفی از آن منتشر می‏شود؛ در هفته اول سال آینده میلادی ارائه شود.

image

آخرین گزارش‌ها از کره جنوبی، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی X سامسونگ قرار نیست یک مدل با عرضه گسترده باشد. شرکت سامسونگ در حال‏حاضر، تصمیم دارد تا این مدل را به صورت بسیار محدود عرضه کند و تنها 100 هزار واحد از آن تولید شده است. با توجه به اینکه گلکسی X قرار نیست به صورت گسترده عرضه شود، انتظار داریم تمامی موجودی این گوشی در بازار کره جنوبی در دسترس علاقه‏‌مندان قرار بگیرد.

شرکت سامسونگ با عرضه محدود گوشی تاشوی گلکسی X، متوجه خواهد شد که آیا کاربران علاقه‌ای به گوشی‌های تاشو دارند و در صورت موفقیت ایده‌ی این محصول و اینکه کاربران چه میزان از گلکسی X در هنگام عرضه در کره جنوبی استقبال خواهند کرد، انتظار داریم این مدل تاشو در سال 2019 به صورت گسترده در سراسر جهان در اختیار علاقه‏‌مندان قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شیرین

۱۳۹۶/۷/۱۶
این همون تبلتایی هستش که تو وست ورلد بود