خانهاخبار
بهترین‌ گوشی‌های بازار با سیستم عاملی نزدیک به اندروید خالص

بهترین‌ گوشی‌های بازار با سیستم عاملی نزدیک به اندروید خالص

اگر داشتن گوشی با سیستم عاملی سبک و نزدیک به اندروید خالص گوگل برای شما اهمیت دارد ولی نمی‌خواهید بودجه زیادی صرف خرید پیکسل‌های گوگل کنید در ادامه این مطلب 4 گوشی اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم که قیمت خوبی دارند و رابط کاربری آنها نزدیک به اندروید خالص گوگل است.
۱۳۹۶/۷/۱۵

شاید اصلی‌ترین ویژگی و مشخصه گوشی‌های که از سوی گوگل معرفی می‌‏شوند سیستم عامل اندروید خالص و دست نخورده‌ای باشد که تجربه‌ای متفاوت از کار کردن با این سیستم عامل به کاربر می‌دهد.

پس از متوقف شدن تولید نکسوس‌ها، گوگل به سراغ تولید گوشی‌های پیکسل رفت که از نظر قیمت اختلاف زیادی با گوشی‌های قبلی این شرکت دارد. این قیمت زیاد سبب شده تا کاربران علاقه‌مند به گوشی‌ها گوگل و اندروید خاصل به سختی بتوانند خود را مجاب به خرید پیکسل‌های گوگل کنند.

اگر شما هم عاشق اندروید خالص گوگل هستید ولی نمی‌توانید زیر بار خرید گوشی‌های گران این شرکت بروید در ادامه مطلب چندتا از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار را به شما معرفی می‌کنیم که سیستم عاملی نزدیک به اندروید خالص گوگل دارند.

Xiaomi Mi A1

image

Mi A1 درواقع همان گوشی Mi 5X شیائومی است که تحت برنامه Android One در بازار عرضه می‌‏شود. گوشی‌های اندروید وان گوشی‌هایی مقرون به صرفه‌ای هستند که با همکاری گوگل ساخته می‎شوند و از سیستم عامل اندروید خاصل استفاده می‌کند.

Xiaomi Mi A1 از نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، پردازنده اسنپدراگون 625، حافظه رم 4 گیگابایتی و دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به اسکنر اثر انگشت، پورت Type-C، باتری 3080 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع است و با قیمتی حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

OnePlus 5

image

گوشی‌های وان‌پلاس جزو آن دسته از گوشی‌های اندرویدی هستند که سیستم عامل و رابط کاربری نزدیک به اندروید خالص دارند. با اینکه رابط کاربری وان‌پلاس 5 امکان تغییرت و شخصی‌سازی‌های متنوعی به کاربران می‌دهد اما ظاهری کاملا آشنا و مشابه با پیکسل‌های گوگل دارد.

وان پلاس 5 از نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و دوربین دوتایی 16 + 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین مجهز به اسکنر اثر انگشت، پوریت Type-C، باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع است و با قیمتی حدود 2 میلیون تا 2 میلیون و 200 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

Moto G5 Plus

image

موتورولا در چند سال اخیر گوشی‌های هوشمندی به بازار عرضه کرده است که سیستم عاملی سبک و نزدیک به اندروید خالص گوگل دارند. Moto G5 Plus یکی از گوشی‌های این شرکت است که با قیمتی حدود 1 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

این گوشی مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 625، حافظه رم 2 یا 3 یا 4 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی است. موتو جی 5 پلاس باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی دارد و در مقابل پاشش آب مقاوم است.

Nokia 6

image

نوکیا در زمان ورود دوباره‌اش به بازار گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که همکاری نزدیکی با گوگل خواهد داشت. به همین دلیل است که سیستم عامل و رابط کاربری گوشی‌های جدید نوکیا بسیار شبیه به اندروید خالص هستند.

نوکیا 6 یک گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 430، حافظه رم 3 یا 4 گیگبایایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی را درون خود جای داده که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و اسپیکر استریو دارد. قیمت نوکیا 6 در بازار ایران حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۷/۲۸
اسم سایت فروشنده رو نمیگم که تبلیغ نشه :))
یه سرچ کنید پیدا میشه

reza.mllt

۱۳۹۶/۷/۲۶
موجود هست دوست عزیز فروشگاهای اینترنتی را جستجو کنید

میلاد

۱۳۹۶/۷/۱۶
اندروید خالص رو خیلی دوست دارم و به نظرم بهترین اندروید خالص رو پیکسل و بعد از اون گوشی های سونی دارن

REUS

۱۳۹۶/۷/۱۵
رابط کاربریemui 5 هواوی.اندرویدو مثل هلو کرده برامون.واقعا عالیه
باهاش کار کنید متوجه میشید چی میگم
خوبیای ios و آزادی عمل android و باهم داره

محمد

۱۳۹۶/۷/۱۵
گوشي ميان رده mi a1 تو بازار ايران اصلا نيست مدل mi 5x فقط تو ايران هست كه اونم اندرويد وان خالص نيست قيمتشم همون يك ميليون و صده كاش mi a1 ميومد واقعا گوشيه خيلي باحاليه. آها راستي اين دوستمون أمير نوشته اندرويد خالص عذاب آوره بايد در جواب بهشون بگم ملت ٤ ميليون ميدن پيكسل كه عذاب بكشن بعدشم تعريفت از واژه عذاب برام خيلي جالب بود