خانهاخبار
عرضه Mi MIX 2 شیائومی از 18 مهر در هند

عرضه Mi MIX 2 شیائومی از 18 مهر در هند

پس از معرفی گوشی Mi MIX 2 در چین، ظاهرا شیائومی قصد دارد این پرچم‌دار تازه را در هند هم عرضه کند. رویداد معرفی این گوشی در هند قرار است 18 مهر برگزار شود اما قیمت نهایی آن در این کشور هنوز اعلام نشده است.
۱۳۹۶/۷/۱۵

کمپانی شیائومی روز گذشته پوستری مربوط به Mi MIX 2، تازه‌ترین پرچم‌دار این سازنده، منتشر کرده است که از معرفی و عرضه رسمی آن در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) در کشور هند خبر می‌دهد. در این تیزر مشخصا به محل دقیق رویداد مذکور اشاره نشده و صرفا نام شهر دهلی نو ذکر شده است. همچنین تصویر رندر شده‌ای از گوشی مذکور و تاریخ 10 اکتبر در آن دیده می‌شود. لازم است این نکته را هم بگوییم که شیائومی این دعوت‌نامه را تنها برای رسانه‌های هند ارسال کرده است.

image

ارسال دعوت‌نامه مذکور از سوی شیائومی باعث تعجب بسیاری از کاربران و کارشناسان شده است چراکه مدت‌ها از معرفی آخرین پرچم‌دار این غول تکنولوژی در کشور هند می‌گذرد. به عبارتی مدت‌هاست که شیائومی هیچ گوشی پرچم‌داری را در این بازار بزرگ آسیایی رسما معرفی نکرده است. Mi 5 درواقع آخرین گوشی پرچم‌داری است که این سازنده در کشور هند، سومین بازار مصرف کننده گوشی‌های هوشمند در جهان، رسما معرفی کرد. این سازنده در ابتدای سال 2017 و تنها کمی پس از معرفی رسمی Mi 6 اعلام کرد گوشی مذکور را در هند معرفی نمی‌کند.

image

کمپانی شیائومی تابه‌حال موفق شده است روند موفقیت‌آمیزی در بازار هند طی کند، اما بخش عمده این موفقیت را مدیون دستگاه‌های هوشمند میان رده و سطح پایین است. گوشی Redmi Note 4 در ابتدای سال جاری میلادی در هند رسما معرفی شد. تعداد 1 میلیون دستگاه از گوشی مذکور تنها در عرض 45 دقیقه در این کشور به فروش رسید و Redmi Note 4 را به گوشی با رکورد پرسرعت‌ترین فروش در هند تبدیل کرد. شیائومی احتمالا قصد دارد با معرفی Mi MIX 2 در هند، احتمال فروش گوشی‌های پرچم‌دارش را هم در این بازار به محک بگذارد. از نظر ما هم  گوشی مذکور با طراحی شیک ظاهری و صفحه نمایش بدون حاشیه‌اش، بهترین گزینه برای آزمایش این احتمال به شمار می‌رود. Mi MIX 2 صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ‌دی با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد. این گوشی به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی IM386 سونی در پنل پشتی مجهز شده و حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی در پنل جلوی آن تعبیه شده است. همچنین ظرفیت باتری آن 4400 میلی آمپر اعلام شده است و از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 هم بهره می‌برد. پرچم‌دار تازه شیائومی به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است و از شبکه‌های ارتباطی WiFi دوبانده و 43 باند ارتباطی دیگر که 22 باند آن از جمله 20  از باندهای LTE هستند، پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 هم به‌صورت پیش‌فرض روی Mi MIX 2 نصب شده و هنوز قیمت عرضه آن در هند رسما اعلام نشده است. احتمالا به زودی شاهد معرفی این پرچم‌دار مدرن شیائومی در سایر کشورهای آسیایی هم خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

arash2899

۱۳۹۶/۷/۱۵
سلام در نوشته شما گفته شده که باطری ۴۴۰۰ میلی امپر هست ولی در درج مشخصات گفته شده ۳۴۰۰ میلی امیر کدام درست است