خانهاخبار
مشکل خالی‌شدن زودهنگام باتری در iOS 11 جدی است!

مشکل خالی‌شدن زودهنگام باتری در iOS 11 جدی است!

برخی از کاربرانی که دستگاه خود را به iOS 11 بروزرسانی کرده‌اند خبر می‌دهند که بعد از انجام این آپدیت، شارژ دستگاه بسیار سریع‌ خالی می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۱۴

ارتقای نرم‌افزاری همیشه برای کاربران هیجان‌انگیز است و آن‌ها منتظر امکانات و بهبودهای عملکردی جدید هستند. کمپانی اپل نیز چندی پیش سیستم‌عامل iOS 11 را برای دستگاه‌های خود عرضه کرد؛ اما در همان ابتدای عرضه تا به امروز، گزارش‌های زیادی از مشکلات این سیستم‌عامل منتشر شده است.

به نظر می‌رسد یکی از مشکلات اصلی iOS 11، مشکل تخلیه شدن باتری است. البته این مشکل ممکن است به ویژگی‌ جستجوی Spotlight مربوط باشد که نیازمند بارگذاری مجدد همه فایل‌های دستگاه و بازنگری مجدد مکانیزم شارژ باتری است. به‌طورمعمول، چنین مشکلاتی به‌سرعت رفع می‌شوند، ولی در حال حاضر به نظر می‌رسد که کاربران زیادی در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکل تخلیه باتری در iOS 11 هستند.

image

شرکت Wandera در همین زمینه تحقیقی را انجام داده است که میزان تخلیه باتری در دستگاه‌های iOS 10 و 11 را با هم مقایسه می‌کند. Wandera اعلام کرده که 50.000 کاربر با استفاده متوسط تا شدید را شناسایی کرده است و بر این اساس، نرخ تخلیه باتری برای آی او اس 11 حدود 96 دقیقه است. این در حالی است که نرخ تخلیه باتری iOS 10 حدود 240 دقیقه عنوان شده است؛ بنابراین مشکل تخلیه باتری آی‌او‌اس 11 بسیار جدی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چگونه در آینده آن را رفع می‌کند.

کمپانی اپل تا به امروز به‌روزرسانی iOS 11.0.1 را منتشر کرده است که مسائل مربوط به حساب‌های ایمیلی را رفع می‌کند ولی هنوز برای رفع مشکل تخلیه باتری، آپدیتی از طرف اپل ارائه نشده است؛ بنابراین اگر کاربر iOS 10 هستید پیشنهاد می‌کنیم که برای به‌روزرسانی به iOS 11 فعلا دست نگه‌دارید.

آیا شما نیز پس از ارتقا به iOS 11 مشکل تخلیه زودهنگام باتری را تجربه کرده‌اید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۱۱
سلام من یک آیفون 7 دست دو گرفتم گوشی خیلی تمیز و سالمه اما به شدت زود شارژ خالی میکنه. درصد سلامت باتری 71% هست آیا باید باتری رو عوض کنم؟

Amin

۱۳۹۷/۹/۵
سلام من باتریه گوشیم تقریبا زود شارژ میشه زود هم خالی میشه مشکلش از کجاس کسی میدونه باتریم رو هم دو بار عوض کردم فرقی نکرده ios 11.4 تقریبا چهلو پنج دقیقه تا یک ساعت پر کیشه گوشی فایو اس ممنون میشم جواب بدید

amir

۱۳۹۷/۵/۱۸
منم مشگل شمارو دارم فقط گوشیم 60 درصد کم میشه :( لطفا راه حلی پیدا شد به من هم بگین

حامد

۱۳۹۷/۱/۱۹
منم مشکل شما رودارم نمیدونم چیکار کنم

amir

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
سلام
گوشیه منم سیکسه معمولیه
از شب تا صبح ۲۵درصد باتری کم میکنه
حتی اگه رو حالت پرواز باشه
من فکر میکردم مشکل از باتریه
تا زمانی که ۳تا باتریه نو روش تست کردم
بازم مشکل رفع نشد
دوستان توجه کنید که حتی رو حالت پرواز هم اون ۲۵درصد رو کم‌میکنه
وایفا و بلوتوث هم خاموشه
واقعا دارم کلافه میشم
ورژن IOS 11,2,6
مشکل چیه؟ایا کسی هست که این مشکلو داشته باشه؟
ممکنه سخت افزاری باشع؟