خانهاخبار
گوشی Honor 9i با 4 دوربین در هند معرفی شد

گوشی Honor 9i با 4 دوربین در هند معرفی شد

کمپانی هوآوی چندی پیش گوشی Maimang 6 را رسما در چین معرفی کرد. این گوشی به‌تازگی در مالزی به نام Nova 2i معرفی شد و روز گذشته هم به نام Honor 9i رسما در هند رونمایی شد.
۱۳۹۶/۷/۱۴

کمپانی چینی هوآوی یک گوشی هوشمند تازه به نام Honor 9i در کشور هند معرفی کرد. این گوشی درواقع همان Maimang 6 است که چندی پیش رسما در چین رونمایی شد. همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم که این غول تکنولوژی یک گوشی با همین مشخصات را چندی پیش در کشور مالزی با نام تجاری Nova 2i معرفی کرد. گوشی Honor 9i بدنه‌ای از جنس فلز دارد و به چهار دوربین مختلف مجهز شده است.

image

در تصویر منتشر شده از نمای پشت گوشی مذکور شاهد دوربین اصلی با لنز دوگانه هستیم که به‌صورت عمودی چینش شده و یک فلش LED هم بالای آن تعبیه شده است. این گوشی همچنین به حسگر اثرانگشت مجهز شده که در پنل پشتی درست زیر ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است. هیچ دکمه فیزیکی در پنل جلوی گوشی Honor 9i دیده نمی‌شود. درواقع دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدای آن در کناره سمت راست فریم طراحی شده‌اند و جایگاه سیم‌کارتش هم در کناره سمت چپ فریم تعبیه شده است. گوشی مذکور صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ‌دی با وضوح تصویر 2160 در 1080 با پوشش خمیده شیشه‌ای از نوع 2.5D دارد. همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، نسبت نمایش در این صفحه معادل 18:9 است که باعث می‌شود این پنل باریک‌تر از سایر صفحه‌نمایش‌های 5.9 اینچی باشد چراکه این نسبت در اغلب گوشی‌ها معادل 16:9 است. Honor 9i از پردازنده 64 بیتی HiSilicon Kirin 659 با CPU 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali T830 MP2 قدرت می‌گیرد. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش 3340 میلی‌آمپر گزارش شده است. ماژول دوربین اصلی گوشی مذکور از دو لنز 16 و 2 مگا پیکسلی ساخته شده است درحالی‌که حسگر سلفی آن هم دو لنز 13 و 2 مگا پیکسلی دارد.

سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 و پوسته اختصاصی EMUI 5.1 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی Honor 9i هوآوی نصب شده است و دو جایگاه سیم‌کارت هیبریدی ( 2 سیم‌کارت نانو که یکی از آن‌ها برای کارت حافظه جانبی microSD مورد استفاده قرار می‌گیرد) در کناره سمت چپ فریمش دیده می‌شود. گوشی مذکور از شبکه‌های ارتباطی 4G VoLTE و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی معرفی شده است. این گوشی در هند به قیمت 276 دلار به عرضه می‌رسد و از تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) رسما وارد بازار می‌شود. روند عرضه و معرفی آن در کشورهای مختلف آسیایی احتمالا همچنان ادامه می‌یابد و به زودی شاهد معرفی آن با نام تجاری دیگری در سایر کشورها خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Marsad

۱۳۹۶/۷/۱۴
نوا 2 پلاس بهتره

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۴
بنازم هوآوی، فکر میکنم موفقیت هایی خیلی قابل حس برای هوآوی در راه خواهد بود
???