خانهاخبار
وعده گوگل مبنی بر پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله از گوشی‌های پیکسل 2

وعده گوگل مبنی بر پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله از گوشی‌های پیکسل 2

شرکت گوگل، به صورت رسمی اعلام کرده است که گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را به مدت سه سال به نسخه‌های جدید از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی می‎کند.
۱۳۹۶/۷/۱۳

شرکت گوگل، به‌تازگی از گوشی‏های پرچمدار پیکسل 2 و پیکسل 2 XL رونمایی کرده است و صفحه مشخصات رسمی گوشی‎های جدید پیکسل، خریداران را نسبت به پرچمداران جدید این شرکت امیدوار خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در این صفحه، می‌توانید با گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL جزء اولین نفراتی باشید که به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را تجربه می‌کنند و به مدت سه سال، از پشتیبانی نرم‌افزاری شرکت گوگل برخوردار خواهید شد.

image

آن‌طور که پیداست، گوشی‎های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL یک سال بیشتر از گوشی‌های Pixel و Pixel XL و همچنین سری نکسوس، به‌روزرسانی‌های رسمی اندروید را دریافت خواهند کرد؛ شرکت گوگل در هنگام معرفی گوشی‌های نکسوس و سری پیکسل، وعده داده بود که حداقل به مدت 2 سال برای گوشی‌های جدیدش، به‌روزرسانی‌های اندروید را منتشر می‎کند. البته گوشی‌های پیکسل تا سه سال، به‌روزرسانی‌های امنیتی عرضه شده برای سیستم‏‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط زیر را بخوانید:

 با اینکه در طی رونمایی از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال این موضوع اعلام نشد، در پاورقی مربوط به توضیحات گوشی‌های پیکسل 2 در فروشگاه گوگل، به «آپدیت نرم‌افزاری و آپدیت‌‏های امنیتی برای گوشی‎های پیکسل به مدت 3 سال» اشاره شده است.

با پشتیبانی نرم‌افزاری بیشتر از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال، کاربران بیشتری به پرچمداران جدید گوگل علاقه نشان خواهند داد زیرا این موضوع باعث می‌شود تا مشکل همیشگی گوشی‌های اندرویدی مبنی بر عدم دریافت به‌روزرسانی‌های جدید اندرویدی پس از دو سال، از میان رود و گوشی‌های پیکسل به گوشی‌های پرچمدار آیفون اپل از نظر مدت زمان پشتیبانی نرم‏افزاری، نزدیک‌تر خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali.

۱۳۹۶/۷/۱۴
واقعاخجالت اورهست سیستمعامل اندرویدغول هم بسازه بامنت اپدیت وبه روزرسانی میکنه بعدایفون هنوزبراگوشی فایواس اش اپدیت جدیدت میفرسته یعنی بشمارین ازفایواس تاامروزچندنسل امده توبازارایفون وچندسال گذشته هنوزاپدیت میده اندرویدکلا ضعیفه توبروزرسانی افت قیمتشم الا ماشالله