خانهاخبار
قیمت بالای میت 10 در اروپا هوش از سرتان خواهد برد!

قیمت بالای میت 10 در اروپا هوش از سرتان خواهد برد!

براساس یک گزارش جدید، فبلت رده‌بالای میت 10 هوآوی با قیمتی نزدیک به 1100 دلار در اروپا عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام، همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۱۲

یک گزارش جدید توسط Roland Quandt، نشان می‎دهد که میت 10 هوآوی در اروپای شرقی نزدیک به 940 یورو قیمت خواهد داشت؛ به عبارت بهتر، فبلت جدید این شرکت بالغ بر 1100 دلار در اروپا قیمت‌گذاری می‎شود. این اطلاعات براساس فاش شدن پرچمدار جدید هوآوی در یک خرده‌فروشی آنلاین، به‎دست آمده است؛ با این‏‌حال، میت 10 به سرعت از این فروشگاه حذف شده است.

اطلاعات تازه منتشر شده، با گمانه‌زنی‎های گذشته مبنی بر برچسب قیمتی قابل‌توجه میت 10 هوآوی هم‎خوانی دارد؛ پیش‌تر در ماه اوت اعلام شده که پرچمدار جدید هوآوی قیمت بالایی برای علاقه‌مندان در اروپا و سایر کشورها خواهد داشت.

image

به‌نظر می‌رسد که تغییرات صورت گرفته روی میت 10، باعث خواهد شد تا این مدل قیمت بالایی داشته باشد. نسخه استاندارد فبلت پرچمدار میت 10 مانند مدل «پرو» طراحی بدون لبه ندارد یا به نمایشگر کوچک‎تری مجهز شده است. به همین جهت، قیمتی بین 652 تا 850 دلار خواهد داشت.

هوآوی از سری رده‌بالای میت 10، نسخه استاندارد این فبلت پرچمدار را معرفی خواهد کرد که به همراه مدل «پلاس»، لایت و پرو (و همچنین نسخه پورش دیزاین) ارائه می‎شود. تمامی محصولات جدید از سری میت 10 به جزء نسخه «لایت» به تراشه Kirin 970 هوآوی مجهز شده است؛ این تراشه هشت هسته‎ای، قرار است مهم‏ترین وجه تمایز سری میت 10 از دیگر پرچمداران بازار باشد زیرا هوآوی در هنگام معرفی رسمی چیپ‌ست پرچمدار جدید خود در نمایشگاه IFA 2017، اعلام کرد که تراشه جدیدش از یک واحد پردازشگر عصبی (NPU) بهره می‌گیرد که پردازنده با استفاده از آن، می‎تواند محتوای مربوط به هوش مصنوعی را پردازش نماید.

نسخه استاندارد میت 10 به نمایشگر 5.88 اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده است و احتمالاً رزولوشن Quad HD دارد. با این‌حال، مدل «پرو» میت 10 از نمایشگر 5.9 اینچی استفاده خواهد کرد که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن دو به یک است و براساس شایعات، رزولوشن نمایشگر Quad HD + خواهد بود.

میت 10 لایت نیز که به نمایشگر 5.9 اینچی مجهز شده است، مدتی پیش با نام Huawei Maimang 6 معرفی شد و البته در برخی از بازارها با نام Nova 2i به فروش خواهد رسید. این مدل برخلاف سایر میان‌رده‌های هوآوی، حاشیه‎های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد و همچنین به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده است. همچنین مانند سایر مدل‌ها از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ البته فاقد دوربین پیشرفته‌ی میت 10 یا میت 10 پرو خواهد بود. از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

امير شبلويي

۱۳۹۶/۸/۶
واللا من بعد چندين سال استفاده از iphone 5s سه ساله كه روز به روز بيشتر از آيفون و اپل متنفر ميشم!اين حرف رو تو از كجا ميگي آخه!؟ واقعن آيفون خيلي آشغاله! و واقعن به گرد پاي سامسونگ و هواوي و پيكسل و ... نميرسه!!!

علیرصا

۱۳۹۶/۸/۳
فقط اپل .دنیا رو میبینید تو همه این دنیا فقط یه گوشی هست اونم ایفونه .بقیه سامسونگ و هواوی اینا مزخرفن

Samsung

۱۳۹۶/۷/۲۷
دوربین مخفیه؟؟؟؟??????بگو این میت ده چه هنگی از اب در بیاد

Aria

۱۳۹۶/۷/۲۴
خیلی جالبه!کسایی که هواوی ندارن ازش راضی نیستن.??کسایی که دارن راضین

P.H

۱۳۹۶/۷/۲۰
کاملا با حرف Omidموافقم...نمیدونید الکی نگید و یه برندو خراب نکنید چه دلیلی داره؟برو تحقیق کن بعد بیا بگو...بالا تر جواب یکی از دوستان هم دادم...
علی یارتون