خانهاخبار
اندروید اوریو برای اولین بار در لیست توزیع نسخه‎های مختلف اندروید قرار گرفت

اندروید اوریو برای اولین بار در لیست توزیع نسخه‎های مختلف اندروید قرار گرفت

با وجود محبوبیت اولیه اندروید اوریو در روزهای اول معرفی این نسخه، آمار اخیر در مورد توزیع جدیدترین نسخه اندروید، خبرهای بدی را به گوش گوگل می‌رساند. با جی اس ام باشید.
۱۳۹۶/۷/۱۲

همانطور که در خبرهای مختلف شنیده شده، امروز (4 اکتبر) و پیش از رونمایی هوآوی از به روزترین فناوریش در صنعت گوشی‌های هوشمند، دوقولوهای جدید گوگل (Pixel 2 و Pixel XL 2) با اندرویدی تازه نفس پا به عرصه تکنولوژی خواهند گذاشت. همین موضوع باعث شد تا گوگل، اندروید اوریو را در لیست توزیع نسخه‌های مختلف اندروید در ماه اکتبر قرار دهد.

آخرین نسخه اندروید اخیرا میهمان تعداد بسیاری از گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس شده ولی با این وجود این نسخه، سهم ناچیزی (کمتر از 1%) از بازار گوشی‌های اندرویدی را از آن خود کرده است.

به عقیده تحلیل‌گران سهم اندک اندروید اوریو از گوشی‌های اندرویدی، نارضایتی گوگل را به همراه داشته و این شرکت را مجبور کرده تا جدیدترین نسخه اندروید را با تاخیر (در ماه جاری)، در لیست توزیع نسخه‎های مختلف اندروید قرار دهد.

با گذشت یک هفته از زمان توزیع نسخه‎های مختلف اندروید، آمار به دست آمده از وضعیت توزیع این نسخه‎ها در بین گوشی‌های اندرویدی نشان می‌دهد که مارشمالو با استقبال 32% از کاربران روبرو شده و در صدر لیست توزیع قرار گرفته، لالی‌پاپ و ناگت به ترتیب با 27.7% و 17.8% در جایگاه بعدی قرار دارند. کیت‌کت 14.5% از دانلودها را به خود اختصاص داده و 7.6% از دستگاه‎های اندرویدی پذیرای آبنبات ژله‎ای بوده‎اند. جالب اینکه 0.6% از کاربران نظر مشترکی در مورد بستنی حصیری و نان زنجبیلی داشته‎اند، اما متاسفانه اوریو تنها توجه 0.2% از کاربران را به خود جلب نموده که خبر از حال بد این نسخه دارد. با این همه بهتر است در مورد محبوبیت اندروید اوریو زود تصمیم نگیریم چرا که اغلب پرچم‌دارانی که از این پس رونمایی می‌شوند به این نسخه مجهز خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۷/۲/۲۹
خواهر من چرا حرف بی منطق و بی پایه و اساس میزنید معلومه ک هر چی گوشی اندرییو داشتید یا غیر سامسونگ بوده یا از مدل های خیلی خیلی قدیمی سامسونگ
بنده تمام مدل های سری اس سامسونگ به جز اس۶ و اس۴و s8به بالا،، a5۲۰۱۵ و j۵ ۲۰۱۵ رو داشتم توی تمام این مدل ها تا الان هر موقع ک اپ دیت برام اومده نه سرعتم کند شده ن افزایش مصرف باتری تازه بهتر هم شده
درضمن مدل گوشی هایی رو ک داشتم رو صرفا برای این گفتم چون طعم هم میان رده ها هم پایین رده ها و هم پرچم دار هارو چشیدم

Marsad

۱۳۹۶/۷/۱۲
متاسفانه گوشیهای سامسونگ بعد بروزرسانی دیگه مث قبل کار نمیکنن
باتریشون ک دیگه نابود میشه

حسین باختر اصل

۱۳۹۶/۷/۱۲
کسی اپدیت نکرده
گوشی های تازه تولیده

jamshid

۱۳۹۶/۷/۱۲
دقیقا درست میگید . نه تنها شما بلکه نود درصد کاربران مخصوصا تو ایران این کار رو انجام میدن

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۱۲
یه جور نوشته اوریو تنها نظر 0.2‌در صد از کاربران رو به خودش جلب کرده ... انگار تمامی ورژنهای اندروید رو گذاشتن جلومون و ما نمیریم سراغش.......مگه حق انتخاب با کاربراس که همچین حرفی میزنین؟!!!! آپدیتش بیاد همون ثانیه اول من ورژن اندرویدمو آپدیت میکنم