خانهاخبار
تحویل هایما S5 از دی ماه آغاز خواهد شد

تحویل هایما S5 از دی ماه آغاز خواهد شد

استقبال به عمل آمده از هایما S5 خوب بوده و قرار است که تحویل خودروهای ثبت سفارش شده از دی ماه آغاز شود.
۱۳۹۶/۷/۱۱

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از طرح پیش فروش هایماS5 ، ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو با موعد تحویل دی تا اسفند ۹۶ در همان ساعات اولیه تکمیل شد.

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت:

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور جلب رضایت و خواست مشتریان و تامین بخش بزرگ تری از بازار محصولات کراس اوور، در روز یکشنبه 2 مهرماه 96 در شهر مقدس مشهد محصول هایما 5S را به بازار و مشتریان معرفی و همزمان پیش فروش آن را آغاز کرد.

وی ادامه داد:

با توجه به اینکه این خودرو نسبت به خودروهای رقبا دارای نقاط قوت و متمایزی همچون دارا بودن موتور پرتوان، امکانات و تجهیزاتی مانند صندلی برقی راننده و سرنشین ، دوربین 360 درجه و ...  است این استقبال پیش بینی وتمهیدات و هماهنگی‌های لازم از قبل مهیا شده بود ولیکن با توجه به محدودیت تعداد عرضه شده، مشتریان زیادی موفق به ثبت نام نشدند که شرکت ایران خودرو با توجه به برنامه ریزی تولید در فرصت‌های آتی سعی در ارائه مجدد شرایط فروش برای این خودرو خواهد داشت.

image

خان کرمی تصریح کرد:

پس از عرضه محصول شاسی بلند هایما 7S توربوشارژ و استقبال مشتریان از این برند و محصول و با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان در بخش محصولات کراس اوور، گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید هایما 5S را به بازار معرفی کرد. این محصول در سایت ایران خودرو خراسان به تولید خواهد رسید و طبق برنامه از دی ماه 96 وارد بازار خواهد شد.

بر مبنای این گزارش، هایما 5S، محصولی است که در سطح جهانی در کلاس کامپکت کراس اوور (Compact over Cross) قرار می‌گیرد. این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه گوانگژو برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شد و همچنین 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۷/۸/۱
قرار بوده هایما اس۵ را۱.۵۹.۹۷ تحویل گیرم متاسفانه تاامروز مهر ماه ۹۷ حتی دعوت نامه نفرستادن من ۷۰سالم امیدی به گرفتن ماشین ندارم سه ماه تاخیر اگر کسی میدونه بکجا مراجعه کنم بگه ممنون