خانهاخبار
رندرهایی از نمونه نهایی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL؛ سنت شکنی به سبک گوگل!

رندرهایی از نمونه نهایی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL؛ سنت شکنی به سبک گوگل!

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL گوگل منتشر شده است که پرچمداران جدید این شرکت را به نمایش می‌گذارد. تصاویر منتشر شده شامل رندر رسمی و همچنین، تعدادی رندر از پیکسل 2 XL در یک قاب است.
۱۳۹۶/۷/۱۱

همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌شود، گوشی پیکسل 2 XL به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی با رزولوشن Quad HD + مجهز شده و نسبت ابعاد نمایشگر، دو به یک است. با توجه به این تصویر، گوشی پیکسل 2 XL از یک طراحی با حاشیه‌های باریک استفاده می‌کند اما این موضوع باعث نشده است تا نسخه 6 اینچی پرچمدار جدید گوگل به بلندگوهای استریو در پنل جلوی گوشی مجهز نباشد؛ دو بلندگوی استریو گوشی پیکسل 2 XL در حاشیه بالا و پایین نمایشگر جای گرفته است.

image

باید اشاره کرد که پرچمدار جدید گوگل همچنین از یک نمایشگر با گوشه‌های دارای انحنا استفاده می‎کند که شکل جذابی به پیکسل 2 XL بخشیده است. در قاب پشتی گوشی، حسگر اثرانگشت مدور و دوربین اصلی جای گرفته است.

نسبت به دوربین به‌کار گرفته شده در گوشی پیکسل XL، اندازه لنز دوربین بزرگ‌تر است؛ همچنین فلاش LED دوگانه در کنار دوربین اصلی قرار دارد. شرکت گوگل، مساحت بدنه‌ شیشه‌ای را در پشت گوشی کاهش داده است و همین موضوع باعث شده تا حسگر اثرانگشت روی بدنه فلزی دستگاه قرار بگیرد. به‌نظر می‌رسد گوشی پیکسل 2 XL طراحی دو رنگ خواهد داشت و نسخه سفید رنگ، دارای حاشیه‌های مشکی در جلوی گوشی و بدنه‌ای از جنس شیشه در پشت گوشی و به رنگ مشکی است.

image

تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی به گوشی پیکسل 2 XL قدرت می‌دهد. پیش‌‌بینی می‎شود گوشی پیکسل 2 XL به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده باشد؛ این مدل از 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید گوگل نصب خواهد بود و همچنین شرکت سازنده از یک باتری با ظرفیت 3520 میلی‌آمپر ساعت روی این مدل استفاده کرده است.

پیکسل 2 برخلاف گوشی Pixel 2 XL، شباهت بیشتری به نسل قبل دارد؛ به‌طوری‌که بخش قابل‎توجهی از پنل جلوی گوشی به نمایشگر 5 اینچی Full HD آن اختصاص یافته است. مانند پیکسل 2 XL، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت پردازشی این مدل را تأمین خواهد کرد. بلندگوهای استریو دوگانه برای پیکسل 2 درنظر گرفته شده است.

image

در قاب پشتی برخلاف پیکسل 2 XL، جای‌گیری سنسور دوربین و فلاش LED دوگانه تغییر پیدا کرده است. ضمن اینکه در نسخه سفید رنگ، شامل استفاده از دو رنگ مشکی و سفید نیستیم و احتمالاً تنها پنل جلوی گوشی مشکی رنگ خواهد بود.

پیکسل 2 مانند پیکسل 2 XL از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و نسبت ابعاد نمایشگر آن، 16 به 9 است. 64 گیگابایت (برای مدل پایه) و 128 گیگابایت (برای نسخه رده‌بالا) از دیگر مشخصاتی است که شرکت سازنده برای گوشی پیکسل 2 XL درنظر گرفته است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی نیز در بدنه پشتی گوشی قرار دارد. ظرفیت باتری گوشی پیکسل 2 به عنوان پرچمدار 5 اینچی گوگل که قیمت کم‌تری دارد، 2700 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است.

image

شرکت گوگل در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) از گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL رونمایی خواهد کرد. مدل پایه با قیمت 749 دلار و نسخه قدرت‎مند با قیمت 849 دلار عرضه خواهد شد. باید توجه داشت که علی‌رغم انتشار این تصاویر، هنوز نمی‌توان از صحت درستی آن‌ها اطمینان داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۱
dxomark نمره گلکسی نوت8 رو اعلام کرد:94