خانهاخبار
معرفی هیوندای اکسنت 2018

معرفی هیوندای اکسنت 2018

کمپانی هیوندای، مدل اکسنت ۲۰۱۸ را در نمایشگاه خودرو اورنج‌کانتی ۲۰۱۷ رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۷/۱۱

اکسنت ۲۰۱۸، کوچکترین سدان هیوندای بوده و از قابلیت‌های فراوانی بهره می‌برد. فروش این خودرو از آمریکا شروع خواهد شد.

فضای داخلی

درون کابین طراحی ساده و زیبایی دارد و داشبورد آن با نمایشگر لمسی در وسط و ترکیبی از دکمه‌های زیبا تزیین شده است. از جمله امکانات کلیدی در این خودرو نمایشگر ۵ اینچی برای مدل‌های پایه و نمایشگر ۷ اینچی برای تیپ‌های بالاتر است که از سیستم‌عامل‌های اندرویداوتو و اپل‌کارپلی پشتیبانی ‌می‌کند. همچنین دوربین عقب و امکان اتصال با بلوتوث نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

image

امکانات

هیوندای برای تیپ‌های بالاتر امکانات ویژه‌ای از جمله استارت دکمه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و تهویه خودکار را در نظر گرفته است. از جمله دیگر امکانات تیپ‌های بالاتر، چراغ دی‌لایت، سانروف، رینگهای ۱۷ اینچی، چراغ‌های عقب LED و پورت‌های بیشتر USB است. برخی از مدل‌های اکسنت ۲۰۱۸ همچنین دارای سیستم‌های هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار هستند. در مدل‌های کامل این خودرو می‌توانید با استفاده از سرویس BlueLink telematics هیوندای از راه دور استارت بزنید.

image

مشخصات فنی

اکسنت ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی ۱۵ میلیمتر درازتر، ۴۰ میلیمتر پهن‌تر شده است. پلتفرم جدید از آلیاژ ۵۴.۵ درصد فولاد فوق مستحکم ساخته شده که ۱۳ درصد نسبت به نسخه قبلی محکم تر شده است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۱/۶ لیتری ۴ سیلندر خطی با خروجی ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۹ پوند بر فوت قرار دارد که از نسخه قبلی کمی آهسته‌تر است. در حالت عادی جعبه دنده معمولی ۶ سرعته روی خودرو قرار دارد و همچنین می‌توان جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک را سفارش داد. به لطف بازنگری در طراحی این خودرو و استفاده از رینگ پیستون‌های با اصطکاک کمتر مصرف سوخت ۷ درصد کاهش یافته است. جعبه دنده سفارشی ۶ سرعته اتوماتیک تقویت شده و وزن آن ۲ کیلوگرم سبک‌تر شده است.

در نسخه گیربکس اتوماتیک یک سلکتور برای تغییر وضعیت از حالت نرمال به اسپورت قرار داده شده است.

image

بیشتر بخوانید:
هیوندای اکسنت 2017

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۷/۱۱
هیوندای کلا انگار دوست داره همه محصولاتش یک شکل باشه . این اکسنت هم داخل و هم خارجش شبیه به سوناتا و النترا 2017 است.