خانهاخبار
هوآوی داک اختصاصی برای میت 10 می‌سازد؛ رقیب Samsung DeX در راه است!

هوآوی داک اختصاصی برای میت 10 می‌سازد؛ رقیب Samsung DeX در راه است!

براساس یک شایعه جدید، میت 10 هوآوی به قابلیتی مانند DeX سامسونگ مجهز شده است که استفاده از آن‌را به عنوان یک رایانه رومیزی میسر خواهد کرد. میت 10، اواخر مهر ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۱۱

زمانی‌که از داک Samsung DeX استفاده نمایید و این داک را به یک نمایشگر بزرگ‎تر متصل کنید، رابط‌کاربری گوشی‌هوشمند شما به رابط‌کاربری یک رایانه رومیزی تبدیل می‌شود که اجرای برنامه‌ها را در اندازه بزرگ امکان‌پذیر خواهد کرد.

براساس گزارش منتشر شده توسط یک رسانه فرانسوی، میت 10 هوآوی به یک داک مانند داک DeX گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 متصل می‎شود که برنامه‎ها را در یک رابط‌کاربری اختصاصی برای نمایشگرهای بزرگ به نمایش خواهد گذاشت. این قابلیت حتی زمانی‌که فبلت پرچمدار میت 10 هوآوی به یک نمایشگر بزرگ، بدون سیم و از طریق Miracast متصل شده باشد؛ در دسترس خواهد بود.

image

Yanis Anteur، رئیس شرکت MirAxess در یک گزارش منتشر شده اعلام کرده است که میت 10 قابلیتی را برای اجرای برنامه‌ها به سبک رایانه‌های رومیزی ارائه خواهد داد. در همین رابطه، Yanis Anteur می‌‏گوید:

من خبرهای مخفی برای شما دارم. گوشی‌های هوشمند جدید هوآوی که در 16 اکتبر (24 مهر) معرفی خواهد شد، قابلیتی مشابه با DeX دارد و با Mirabook سازگاری خواهد داشت.

شرکت هوآوی، یک تیزر مدتی پیش برای میت 10 متشر کرد که در آن اعلام شده بود فبلت پرچمدار جدیدش «یک گوشی‎هوشمند» نیست. علاوه‌براین، هوآوی میت 10 را یک ماشین هوشمند توصیف می‏‌کند که مانند انسان می‌بیند؛ فکر می‌کند و از کاربران می‎آموزد.

شرکت هوآوی در حال‌حاضر دومین سازنده پرفروش در بازار گوشی‌های هوشمند است و البته با فاصله کمی از سامسونگ، قرار دارد. میت 10 در صورتی‌که به موفقیت برسد و با ارائه قابلیت‌های اختصاصی رقبا را به چالش بکشد، به محصولی تبدیل خواهد شد که می‌تواند بازار گوشی‌های هوشمند هوآوی را گسترش داده و به تثبیت جایگاه این شرکت در رقابت با اپل و آیفون‌های گران‌قیمتش کمک نماید.

میت 10 همچنین به تراشه Kirin 970 مجهز خواهد بود که از یک‌ تراشه اختصاصی برای پردازش محتوای هوش مصنوعی بهره می‎گیرد. باید دید که اطلاعات ارائه شده، در نهایت تا چه اندازه به افزایش فروش میت 10 کمک خواهد کرد.

علاوه‌براین قابلیت‌ها، پیش‌بینی شده است که میت 10 پرو یکی از کم‌حاشیه‌ترین گوشی‏های بازار خواهد بود و همچنین ممکن است با قیمتی بیشتر از نسخه پایه آیفون 10 با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار بگیرد!

میت 10 استاندارد از نمایشگری 5.9 اینچی با نسبت ابعاد 16 به 9 استفاده خواهد کرد؛ در حالی‌که میت 10 پرو به نمایشگر کشیده Quad HD مجهز شده است و برخلاف نسخه استاندارد، سنسور اثرانگشت آن در بدنه پشتی جای می‌گیرد. شرکت هوآوی به صورت رسمی، این اخبار را تأیید نکرده است؛ به همین جهت باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۱
dxomark نمره گلکسی نوت8 رو اعلام کرد:94

Omid

۱۳۹۶/۷/۱۱
مگه شما سامسونگی که میگی رقیب به حساب میاد یا نه؟
پس احتیاجی به نظر شما دوستان نیست

رضا

۱۳۹۶/۷/۱۱
اصلا شما مشخصاتشو میدونی که میگی نمیارزه؟ چند روز صبر کن میبینی چقدر میفروشه.

دانشمند

۱۳۹۶/۷/۱۱
افرادی که میگن اپل بهترین و سریع ترین گوشی هست من تا ۳ روز پیش قبول داشتم ولی االان به همه توصیه میکنم تست سقوط و مخصوصا تست سرعت نوت ۸ و ایفون ۸ پلاس رو ببینن لطفا بیخودی نظر ندید اول ببینید این تست رو تا متوجه بشید که کدوم گوشی واقعا بهتره و داک روش بهتر کار میکنه از همه ممنونم

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۱
به جرأت میتونم بگم تلاش و خوب کار کردن همراه با آینده نگری هوآوی بی نظیر هست تا اکنون
???
هم اکنون اپلA11 در چیپست پردازنده سریع ترین و بهینه ترین هست و فکر میکنم به احتمال قوی و قطعی بعد از اون هوآوی kirin970 سریع ترین بشه و مقام دوم سامسونگ Exynos با نسخه 8895 را بگیره، آینده هر اتفاقی میتونه رخ بده و میشه واقعا توقع داشت در سال 2018 سامسونگ Exynos نسخه با نام احتمالی 9810 حداعقل مجدد در اندرویدی ها مقام اول را کسب کنه، در گذشته Exynos سامسونگ در عملکرد چند هسته ای از A اپل و تمام رقبای اندرویدی بهتر بود که هم اکنون با حضور A11 اپل مقام اول را از دست داده با نسخه 8895 و در مصرف بهینه و کم انرژی و سرعت اجرای اپلیکیشن ها از تمام رقبای اندرویدی بهتر بود و هست تا اکنون و برای اولین بارهم در قدرت پردازش گرافیکی بهتر و عملکرد تک هسته ای از بهترین اندرویدی ها یعنی اسنپدراگون با نسخه 835 بهتر شده، فکر میکنم Kirin 970 تا ابتدا و شاید هم انتهای سال 2018 حداعقل بعد از A11 اپل سریع ترین بماند و داک سریع تر و از داک S8 باید داشته باشه اگر چه باید توجه داشت به اینکه Kirin 970 به غیر از چیپست و پردازشگر گرافیکی و پردازشگر جدید NPU مانند Exynos 8895 و snapdragon835 در پردازنده مرکزی از هسته های مشابه و مبتی بر کورتکس های A55 و A73 برده با ایجاد بهینه گی خاص و...
در سال 2018 تمام چیپست پردازنده ها مبتنی بر هسته های جدید RAM کورتکس های A55 و A75 خواهند بود و...
??