خانهاخبار
نسخه‌ آزمایشی اندروید اوریو برای میت 9 منتشر شد

نسخه‌ آزمایشی اندروید اوریو برای میت 9 منتشر شد

به نظر می‌رسد هوآوی سخت در حال کار بر روی ششمین نسخه رابط کاربری ایموشن یوآی است تا هر چه زودتر آخرین نسخه‌ی اندروید را به دست کاربرانش برساند. در همین راستا نسخه‌ای آزمایشی از اندروید اوریو برای میت 9 در منطقه اروپا منتشر شده است.
۱۳۹۶/۷/۱۱

بیش از یک ماه از معرفی رسمی هشتمین نسخه اندروید به نام اوریو می‌گذرد، اما تا به امروز تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌های اندرویدی این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. با این حال شرکت‌های مختلف در حال آماده‌سازی اندروید اوریو به خصوص برای پرچم‌دارانشان هستند. هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. چندی پیش خبری منتشر شد که بنچمارکی از گوشی محبوب میت 9 با اندروید اوریو ثبت شده و حال گویا هوآوی دست به انتشار نسخه بتای اندروید 8 برای کاربران اروپایی این گوشی زده است.

image

نسخه بتای اندروید اوریو برای هر دو مدل تک سیمکارته و دو سیمکارته میت 9 در اروپا منتشر شده که شماره مدل‌های MHA-L20C432 و MHA-L29C432 را دارند. البته منبعی که خبر انتشار این نسخه‌ی بتا را داده، عنوان کرده کاربران غیر اروپایی نیز می‌توانند با تغییر منطقه گوشی خود به اروپا، این نسخه را نصب کنند. نکته قابل توجه این است که در نسخه بتا ایراداتی در زمینه نمایش اطلاعات گوشی وجود دارد. پس از نصب این نسخه گوشی همچنان نسخه اندروید را 7 و نسخه رابط کاربری EMUI را 5.0.1 عنوان می‌کند. همچنین در اطلاعات مربوط به گوشی ذکر شده که رم آن نه 4 گیگابایت بلکه 2 گیگابایت است! با این حال وب‌سایت FunkyHuawei که این اطلاعات را منتشر کرده می‌گوید این اطلاعات اشتباه به خاطر بتا بودن این فیرم‌ور بوده و این نسخه در واقع همان اندروید 8 به همراه رابط کاربری EMUI 6.0 است.

کاربرانی که این نسخه را تست کرده‌اند تا به حال از مصرف باتری و عملکرد گوشی خود راضی بوده‌اند، با این حال باید دقت داشت که این ادعا بر اساس تجربه کاربران است و نه یک تست بنچمارک همه‌ جانبه.

چند روز پیش بود که اطلاعات یک دستگاه میت 9 با سیستم‌عامل اندروید اوریو در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد و همین باعث شد گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه شرکت چینی در حال آماده‌سازی نسخه پایدار EMUI 6 برای انتشار عمومی‌ است، قوت بگیرد. هر چند هنوز مشخص نیست که نسخه جدید اندروید برای میت 9 چه زمانی آماده شود، این شرکت پیش از این تایید کرده است که دو گوشی آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس در ماه‌های دسامبر و ژانویه آتی آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود تا آن زمان اندروید اوریو برای میت 9 نیز منتشر شود. در ادامه تصاویری از ششمین نسخه رابط کاربری EMUI در میت 9 را مشاهده می‌کنید.

در صورتی که بی‌صبرانه منتظر نسخه جدید اندروید بر روی میت 9 خود هستید، می‌توانید با مراجعه به این سایت فیرم‌ور ذکر شده را دریافت و نسخه بتای اندروید اوریو را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدحسین پوراحمد

۱۳۹۶/۷/۲۹
سلام... آیا دانلود نسخه های آزمایشی اندروید برای گوشی مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟
در ضمن اگه امکانش هست میشه بگید چطور منطقه گوشی رو عوض کنم؟؟
و اینکه تو سایتی که گفتید رفتم ولی هیچ آپدیتی نبود...

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱۱
میت 9 هوآوی لایق این هست که حالا حالاها فراموش نشه و تا میشه به اندروید جدید و رابط کاربری جدید مجهز بشه
???