خانهاخبار
قیمت گوشی Honor 7X هوآوی پیش از معرفی رسمی فاش شد

قیمت گوشی Honor 7X هوآوی پیش از معرفی رسمی فاش شد

مدتی پیش، گزارش شد که شرکت هواوی درنظر دارد تا نسخه جدید گوشی میان‌رده Honor 6X را معرفی نماید. قیمت این مدل که با نام Honor 7X عرضه خواهد شد، به‌تازگی فاش شده است.
۱۳۹۶/۷/۸

پیش از معرفی رسمی گوشی Honor 7X، قیمت‏ نسخه‎های مختلفی گوشی میان‌رده جدید ساب‌برند آنر هواوی به‎دست آمده است. این اطلاعات با توجه به  تعدادی اسلاید در برنامه PowerPoint فاش شده است.

شرکت هواوی، گوشی میان‎رده Honor 7X را در دو نسخه با سه گیگابایت رم و 64 حافظه و چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد. قیمت مدل پایه گوشی Honor 7X با سه گیگابایت رم، نزدیک به 1799 یوآن (270 دلار) برآورد شده است؛ در حالی‌که نسخه قدرت‎مندتر با چهار گیگابایت رم نزدیک به 2099 یوآن (315 دلار) قیمت خواهد داشت.

image

با توجه به شایعات پیش‌تر فاش شده از گوشی Honor 7X هواوی، این مدل به نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز خواهد بود و تراشه هشت هسته‌ای Kirin 670 هواوی، قدرت میان‌رده جدید ساب‏برند آنر هواوی را تأمین می‎کند. از نظر نرم‎افزاری، گوشی Honor 7X با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1 عرضه خواهد شد که پوسته‌ی EMUI 5.1 برای آن درنظر گرفته شده است؛ البته انتظار داریم پس از معرفی رسمی، شرکت هواوی آپدیت اندروید اوریو را برای این مدل تأیید نماید.

نسل قبل یعنی Honor 6X به دوربین دوگانه مجهز شده بود و در مجموع به عنوان یک میان‌رده، عملکرد معقولی در زمینه عکاسی داشت. مدل جدیدتر آن یعنی Honor 7X نیز از استانداردهای جدید در بازار میان‌رده‌ها تبعیت خواهد کرد و به همین جهت، به دوربین دوگانه مجهز شده است. انتظار می‌رود این مدل با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی ارائه شود.

image

برخلاف Honor 6X که از دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده می‌کند، نسل جدیدتر یعنی Honor 7X با دوربین  دوتایی همراه خواهد بود که سنسورها به صورت افقی چیده‎ شده‌اند. فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی و روی نوارهای پلاستیکی آنتن جای گرفته است.

هواوی مدتی است که به انتقال حسگر اثرانگشت به حاشیه‎ی پایین نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود علاقه نشان می‌دهد؛ با این‌حال، Honor 7X با چنین قابلیتی ارائه نخواهد شد و سنسور اثرانگشت مانند نسل قبل در بدنه پشتی جای می‌گیرد.

Honor 7X مانند نسل قبل، با بدنه‌ای فلزی همراه خوهد بود و درگاه یواس‌بی تایپ سی برای آن درنظر گرفته شده است. براساس شایعات، ساب‌برند آنر در طی یک مراسم اختصاصی، گوشی Honor 7X را در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ البته عرضه جهانی این مدل، احتمالاً با چندین هفته تأخیر همراه است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۷/۱۰
هواوی واقعا بی نظیره
دمش گرم

یاسر

۱۳۹۶/۷/۹
به تومان چند میشه

gh

۱۳۹۶/۷/۹
با اومدن 7xامیدوارم قیمت 6xکاهش پیدا کنه .

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۸
در یک کلام یک تلفن همراه عالی و جذاب دیگر در قسمت میانرده از سوی هوآوی
??????