خانهاخبار
گلکسی S7 و S7 Edge به‌زودی رابط اختصاصی گلکسی نوت 8 را دریافت می‌کنند

گلکسی S7 و S7 Edge به‌زودی رابط اختصاصی گلکسی نوت 8 را دریافت می‌کنند

وب‌سایت SamMobile ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ، به صورت رسمی عرضه رابط‌کاربری اختصاصی جدید گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را برای پرچمدار 2016 خود یعنی گلکسی S7 و S7 Edge تأیید کرده است.
۱۳۹۶/۷/۸

شرکت سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S7 و S7 Edge را که نزدیک به یک سال پیش و در نیمه اول سال 2016 عرضه شده‌‏اند؛ به سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 به‌روزرسانی کرده است. به همراه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ نسخه جدید رابط‌کاربری تاچ‌ویز را که با نام Grace UX شناخته می‌شود؛ دریافت کرده‌‏اند.

با این‎حال، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S8، گلکسی S8 Plus و گلکسی نوت 8 سامسونگ با رابط‌کاربری متفاوتی همراه شده‌اند که روی پرچمدار سال گذشته سامسونگ در دسترس نیست؛ این رابط‎کاربری از نظر طراحی تفاوت چندانی با رابط‌کاربری به کار گرفته شده روی گلکسی S7 و S7 Edge ندارد و تنها برخی آیکون‌ها و ویجت‌ها با یک‌دیگر متفاوت هستند.

image

رابط‌کاربری که شرکت سامسونگ برای پرچمداران جدیدش از آن استفاده کرده است، Samsung Experience 8.1 نامیده می‌شود که با عرضه‌ی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 به بازار، به نسخه 8.5 ارتقاء پیدا کرد.

در حالی‌که دیگر گوشی‏های سامسونگ مانند مدل 2016 گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 و سری 2017 گوشی‌های میان‌رده گلکسی A به رابط‌کاربری Sasmusng Experience 8.1 ارتقا پیدا کرده‌اند، گوشی پرچمدار گلکسی S7 و S7 Edge همچنان از یک رابط‌کاربری قدیمی استفاده می‌کنند.

با این‌حال، احتمالاً این روند تا طی چند ماه آینده تغییر خواهد یافت زیرا شرت سامسونگ تا حدی تأیید کرده است که به‎روزرسانی عمده بعدی برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، رابط‎کاربری جدید Samsung Exprience را نیز به همراه خواهد داشت و خریداران، می‌توانند از نسخه جدید رابط‌کاربری سامسونگ استفاده نمایند.

image

با توجه به اینکه این رابط‌کاربری در طی یک به‌روزرسانی عمده برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد، انتظار داریم منظور از به‌روزرسانی عمده، «سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0» باشد که پرچمداران 2016 سامسونگ نیز آن‌را دریافت می‎کنند.

 در حال‌حاضر، مشخص نیست که شرکت سامسونگ چه زمانی به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 را برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge منتشر خواهد کرد؛ با این‌حال، نباید امیدوار باشید که به‌روزرسانی مذکور تا پیش از پایان سال جاری میلادی یا حتی اوایل سال آینده عرضه شود. شرکت سامسونگ در ابتدا، گوشی‌های پرچمدار 2017 خود یعنی گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 (و همچنین نسخه Plus) را به سیستم‌عامل اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهد کرد و سپس، این به‌روزرسانی برای پرچمدار 2016 سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد. البته اگر مایل به تجربه نسخه جدید رابط‌کاربری سامسونگ هستید، می‌توانید از رام‌های غیر رسمی که توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شود؛ استفاده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۱۲/۶
این خط گوشی منم افتاده بود گفتن دلیلش استفاده از شارژر ماشین نامعتبره . البته گارانتی صفحه روشو عوض کرد درست شد. گارانتی گوشی ۱۸ ماهه نه یک سال. رایگان هم هست

Bardia

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
والا سه ماههs7 edgeخریدمSM-G935Tخط بنفش نمیدونم چیه بستگی به شانیتون داره.درضمن اندروید ۸رو امیدوارم زود تر برای این گوشی بفرستن به شخصه من منتظرشم.باتشکر...

هستم

۱۳۹۶/۸/۷
خیر

farfar1993

۱۳۹۶/۷/۱۲
یکی میگه که روی گوشی من نیوفتاده پس داری چرت و پرت میگی!! این چ منطقیه؟ خب یه واقعیته دیگه
گوشی ای هم بره تعمیر بشه تجربه میگه دیگه گوشی بشو نیست!
ضدابش هم از بین میره.
گارانتی 4سو هم بردم ولی 1سال از خرید من گذشته بود و قبول نکردند.
به این میگن واقعیت !

Emad

۱۳۹۶/۷/۱۱
کاش برای نوت۵ هم بیاد ..
والا نوت ۵ از لحاظ قدرت و سخت افزار چیزی از j7 2017 کم نداره ☹