خانهاخبار
جزئیات بیشتر از گوشی HTC U11 Plus، نسخه ارتقا یافته U11

جزئیات بیشتر از گوشی HTC U11 Plus، نسخه ارتقا یافته U11

به‌تازگی، اطلاعات بیشتری از گوشی HTC U11 Plus به‌دست آمده است که عرضه آن‌را در پاییز 2017 به عنوان نسخه «ارتقا یافته» گوشی U11 تأیید می‌کند. البته اینکه این مدل با حاشیه‌های باریک‌تری دارد یا خیر، هنوز مشخص نشده است.
۱۳۹۶/۷/۸

با اینکه شرکت گوگل، اخیراً اعلام کرده است که تصمیم دارد تا نیمی از تیم تحقیق و توسعه شرکت اچ‌تی‌سی را به تصاحب درآورد و به همین جهت نزدیک به دو هزار نفر از کارمندان اچ‌تی‌سی به گوگل خواهند پیوست؛ این سازنده چینی، در واقع تجارت «گوشی‌های هوشمند» خود را به گوگل واگذار نکرده است و همچنین محصولات جدیدی با برند اچ‌تی‌سی به بازار عرضه خواهد شد.

پس از اعلام رسمی توافق گوگل با اچ‌تی‌سی، این سازنده تایوانی به عرضه نسل بعدی گوشی پرچمدار HTC U11 اشاره کرد و شایعه‌پردازان مدعی هستند که این مدل با نام HTC U11 Plus وارد بازار می‎شود. باید اشاره کرد که گوشی رده‌بالای U11 Plus با اسم‌رمز HTC Ocean Master در حال آماده‌سازی است.

image

در شایعه‌‌ای که پیش‌تر منتشر شده بود، مشخص که احتمالاً گوشی U11 Plus در اوایل ماه نوامبر (نیمه دوم آبان) وارد بازار خواهد شد. به‎‌تازگی، اطلاعات بیشتری از نسخه جدید گوشی U11 به‎دست آمده است که تأیید می‌کند عرضه‌ی U11 Plus صحت دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده، می‌توانید در پاییز امسال منتظر عرضه گوشی جدید HTC U11 Plus باشید که در واقع نسخه ارتقایافته گوشی U11 خواهد بود؛ در اطلاعاتی که منتشر شده است، البته مشخص نیست که آیا شایعات گذشته مبنی بر عرضه U11 Plus با طراحی بدون حاشیه صحت دارد یا این گوشی، تنها یک نسخه ارتقایافته است و طراحی چندان متفاوتی نسبت به U11 نخواهد داشت.

گزارش جدید، حتی نام U11 Plus را برای پرچمدار جدید اچ‌تی‎سی می‎کند. براساس اطلاعات به‎دست آمده از منابع مطلع در صنعت، گوشی جدید U11 Plus به تراشه‌ی اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود و با یک دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه می‎شود. همچنین یک شاتر سلفی 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی جای خواهد گرفت.

image

شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی جدید U11 Plus را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد و نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن Quad HD برای این فبلت رده‌بالا درنظر گرفته شده است که مشخصات‌فنی U11 Plus را تکمیل می‎کند. در گزارش پیشین به این موضوع اشاره شده بود که رزولوشن نمایشگر در واقع Quad HD + است؛ علت این موضوع، عرضه U11 Plus با نمایشگری کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 خواهد بود.

در حال‌حاضر هیچ اشاره‌ای به این موضوع که آیا شرکت اچ‌تی‌سی، پرچمدار جدیدش را با نسخه تازه معرفی شده سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد کرد یا خیر؛ نشده است.

در رابطه با مقدار حافظه‌ی رم U11 Plus در گزارش جدید، جزئیات جدیدی ارائه نشده است اما پیش‌تر اعلام شده بود که این مدل با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم عرضه می‎شود و بدنه گوشی U11 Plus در برابر آب و گرد و غبار مقاومت خواهد داشت. همچنین مشخص شد که U11 Plus مانند نسخه کوچک‌تر خود یعنی U11 با قابلیت فریم حساس به فشار عرضه می‌شود؛ شرکت اچ‌تی‌سی، این قابلیت را Edge Sense می‌نامد که با فشردن لبه‌های گوشی، می‌توانید برنامه‌های خاصی را مانند دوربین فعال نمایید.

در صورتی‌که شرکت HTC در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) از U11 Plus رونمایی کند، انتظار داریم یک مدل ارزان‌قیمت‌تر دیگر نیز با نام U11 Life در کنار نسخه «پلاس» پرچمدار 2017 شرکت اچ‎تی‌سی ارائه شود. البته، اعلام شده است که هر دو مدل در ابتدا در چین عرضه خواهند شد و با فاصله‌ای کوتاه، به صورت جهانی به فروش می‌رسند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

احمدرضا

۱۳۹۶/۸/۱۱
داداش من خودم طرفدار هواوی هستم ولی به گوشیای دیگه بی احترامی نکن
هر گوشی خوبی خودشو داره

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۰
هنگی hd2 کجا سامسونگ کجا .خودت رو که نمیتونی گول بزنی.هنگی galaxy u ultra یک کپی ناشیانه از بنجول ساز تایوانی بود.

محمد

۱۳۹۶/۷/۹
درباره یو ۱۱ و یو اولترا هم همین ها را میگفتید اما اون فاجعه براشون تو تست خم و خش پیش اومد

Omid

۱۳۹۶/۷/۹
شرکت چینی هواوی همینو له میکنه و گوشی های صد برابر با کیفیت تره این میده بیرون اونوقت شما میگی به اچ تی سی با کیفیت به هواوی میگی بد؟

Omid

۱۳۹۶/۷/۹
محمد با کیفیت منظورت همونی بود که با دست نصف میشه؟؟