خانهاخبار
بنچمارک Galaxy S8 Plus با اندروید اوریو منتشر شد

بنچمارک Galaxy S8 Plus با اندروید اوریو منتشر شد

سامسونگ قصد دارد سه پرچم‌دار امسالش را تا آخر سال 2017 به اندروید 8 اوریو مجهز کند. در همین راستا نتایج بنچمارک گوشی Galaxy S8 Plus که به سیستم عامل مذکور مجهز شده بود، امروز منتشر شد.
۱۳۹۶/۷/۸

گوشی هوشمندی با سیستم عامل اندروید 8 اوریو امروز در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده که به نظر می‌رسد Galaxy S8 Plus باشد. این پایگاه هم گوشی موردنظر را مورد آزمایش قرار داده و فهرست اطلاعات آن را در وب‌سایتش منتشر کرده است. این فهرست نشان می‌دهد که ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه تازه‌‌ای از سیستم عامل گوگل را برای گوشی‌های سری S8 توسعه دهد. اگر نتایج بنچمارک تازه را با بنچمارک Galaxy S8 Plus مجهز به اندروید نوقا 7.0 مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که قدرت محاسباتی و پردازشی داخلی با ارتقا به اندروید اوریو به شکل چشمگیری افزایش نمی‌یابد اما انتظار می‌رود این نسخه تازه باعث بهبود قابل‌توجهی درعمر باتری، نوتیفیکیشن‌ها و امکان مالتی تسکینگ شود. Galaxy S8 قرار است اندروید اوریو را در بسته نرم‌افزاری G950FXXU1BQI1 دریافت کند و بسته G955FXXU1BQI1 هم برای Galaxy S8 Plus منتشر شود. طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ هر دو نسخه‌ای را که از پردازنده‌های اگزینوس 8895 و اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرند، با اندروید اوریو مورد آزمایش و تأیید قرار داده است.

image

همچنین گزارش شده بود کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه نوقا 7.1 را هم برای این دوگانه منتشر کند. این غول تکنولوژی نسخه مذکور را به‌صورت آزمایشی توسط چند اپراتور همکار هم منتشر کرد اما تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که سامسونگ احتمالا بدون اجرای این مرحله وارد انتشار اندروید 8 اوریو خواهد شد و آن را در آینده نزدیک برای S8 و S8 Plus منتشر خواهد کرد. این سازنده مشهور کره‌ای معمولا در ابتدا نسخه‌های حجیم بتا را به‌صورت آزمایشی برای گوشی‌های پرچم‌دارش منتشر می‌کند و حدس می‌زنیم امسال هم همین رویه را ادامه دهد. البته هنوز مشخص نیست اولین برنامه Oreo Preview Program چه زمانی از سوی این سازنده برای دوگانه s8 منتشر می‌شود. از طرفی گوشی Galaxy Note 8 که به‌تازگی معرفی شده است احتمالا پیش‌ازاین دو به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شود. همچنین ممکن است فاصله زمانی میان انتشار سیستم عامل مذکور برای این سه گوشی بسیار کوتاه باشد یا حداقل انتشار جهانی اوریو برای هر سه آن‌ها تقریبا هم‌زمان اتفاق بیفتد.

بسیاری از کارشناسان حوزه موبایل و فناوری معتقدند دو گوشی S8 و S8 Plus موفق‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در سال 2017 باقی می‌مانند و انتظار می‌رود سامسونگ هم آن‌ها را حداقل به مدت دو سال دائما به تازه‌ترین نسخه‌های نرم‌افزاری سیستم عامل به‌روزرسانی کند. این گوشی‌ها احتمالا به اندروید 9.0 P که سال 2019 معرفی می‌شود هم ارتقا می‌یابند. گوشی‌های S8 و S8 plus همچنین قادر خواهند بود همه بسته‌های امنیتی ماهانه گوگل را تا سال 2020 دریافت و نصب کنند چراکه سامسونگ همه گوشی‌های پرچم‌دارش را به مدت حداقل 3 سال ازنظر نرم‌افزار امنیتی پشتیبانی می‌کند. این غول تکنولوژی احتمالا برنامه انتشار Oreo Preview Program را آخرین هفته ماه دسامبر و سال 2017 آغاز می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۷/۹
اس ۸ رو با ایفون ۷ مقایسع میکنی اس ۸ مال ۲۰۱۷ عه ایفون ۷ ۲۰۱۶ صد در صد اس ۸ ایفون سون باید با اس ۷ مقایسه شه

سعید

۱۳۹۶/۷/۹
007 اون هنگ جی بوت لوپی برد سوزه که غول هنگ و بوت لوپه خخخخخخخخخخخ

سامی

۱۳۹۶/۷/۸
واسه اس هفت ایج کی میاد اندروید هشت ؟؟؟کسی خبر نداره

حمید

۱۳۹۶/۷/۸
آره غول تکنولوژی بمبی صد بار پشت سر هم تکرار کن غول تکنولوژی بمبی??????

Pouya

۱۳۹۶/۷/۸
اصلا نیازی نبود بگی?