خانهاخبار
گوشی میان‌رده Nova 2i هواوی با حاشیه‌ی باریک و نمایشگر کشیده معرفی شد

گوشی میان‌رده Nova 2i هواوی با حاشیه‌ی باریک و نمایشگر کشیده معرفی شد

شرکت هواوی، به‌تازگی از گوشی میان‌رده جدیدش با نام Nova 2i رونمایی کرده است. این مدل از نمایشگری کشیده استفاده می‎کند و به چهار دوربین مجهز شده است.
۱۳۹۶/۷/۷

گوشی جدید هواوی Nova 2i در فروشگاه Vmall به فروش می‎رسد و در نگاه اول، طراحی بسیار آشنایی دارد. گوشی جدید Nova 2i یک محصول کاملاً جدید از برند هواوی نیست که سری Nova 2 را گسترش خواهد داد؛ گوشی Nova 2i در واقع نسخه تغییر برند یافته مدل Huawei Maimang 6 است که هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد.

image

Nova 2i برخلاف Huawei Maimang 6 احتمالاً به صورت جهانی به فروش خواهد رسید؛ با این‌حال، ممکن است این مدل در برخی از بازارها با نام متفاوتی به فروش برسد. پیش‌تر گرفته شده بود Huawei Maimang 6 با نام «میت 10 لایت» برای عرضه جهانی در تاریخ 24 مهر ماه معرفی می‏‌شود.

image

گوشی جدید Nova 2i هواوی به نمایشگر FullView مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش میان‌رده جدید هواوی، 5.9 اینچی بوده و رزولوشن آن نیز Full HD + است. شرکت هواوی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به طور قابل‌توجهی کاهش داده است و طراحی کشیده نمایشگر آن (نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 2 به 1 است)، باعث شده تا Nova 2i محصول متفاوت‌تری نسبت به Nova 2 و Nova 2 Plus  باشد که از نمایشگری با نسبت تصویر 16 به 9 استفاده می‌‏کند.

image

چیپ‌ست Kirin 659 هواوی با هشت هسته پردازشی، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات درنظر گرفته شده برای گوشی جدید Nova 2i است. همان‌طور که در مقدمه گفته شد، گوشی جدید Nova 2i از چهار دوربین استفاده می‌کند؛ دو شاتر 16 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی و به صورت عمودی چیده شده و شاتر سلفی دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی، گوشی Nova 2i را به یک گزینه عالی برای عکاسی مبدل خواهد ساخت.

image

در پشت گوشی، حسگر اثرانگشت جای گرفته و فلاش LED گوشی نیز با نوارهای پلاستیکی آنتن ادغام شده است؛ دوربین سلفی دوگانه نیز از یک فلاش LED بهره می‌گیرد. یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت، انرژی گوشی جدید هواوی Nova 2i را تأمین می‌کند و روی این مدل، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 نصب شده که با پوسته EMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است. براساس ادعای شرکت هواوی، باتری گوشی در صورت استفاده مناسب تا دو روز ماندگاری خواهد داشت.

image

 هواوی Nova 2i در مجموع یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی جدید با حاشیه‎های باریک هستند؛ از گوشی خود، انتظار دارند که عملکرد خوبی در زمینه عکاسی داشته باشد و همچنین، مشخصات سخت‌‏افزاری قدرتمندی را ارائه دهد.

image

گوشی جدید Nova 2i هواوی از قابلیتی برای دسترسی سریع‌تر به برخی از امکانات نرم‌افزاری گوشی بهره می‎گیرد. تنها کافی است با استخوان انگشت خود، برخی از حروف الفبای انگلیسی را روی صفحه‌نمایش بکشید؛ به عنوان مثال کشیدن حرف S روی صفحه‌نمایش، تصویری را از محیط گوشی از بالا تا پایین صفحه به ثبت می‌رساند. همچنین در صورت دوبار ضربه زدن روی نمایشگر با یک انگشت، می‌توانید اسکرین‌شات بگیرید یا در صورت یک‌بار ضربه با دو انگشت خود، از محیط صفحه فیلم‌برداری می‎شود.

image

شرکت هواوی، گوشی میان‌رده Nova 2i را در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی عرضه خواهد کرد؛ با این‌حال، هنوز مشخص نیست که با Nova 2i با چه قیمتی در خارج از بازار چین به فروش خواهد رسید. نسخه چینی این گوشی که پیش‌تر با نام Huawei Maimang 6 معرفی شده بود، برچسب قیمتی 2399 یوآن (364 دلار) را به سینه دارد و انتظار داریم نسخه جهانی آن کمی قیمت بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۷/۸
من قبلا هواوی داشتم و وقتی الان نگاه می کنم واقعا پیشرفت چشم گیری داشته و گوشی های میان رده عالی میده

فاطی

۱۳۹۶/۷/۸
یا ابولفضل تبلیغات این هم میخواد شروع شه

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۷
یک تلفن همراه میانرده دیگر با عملکردی بسیار عالیتر از از حد میانرده از سوی هوآوی
???????