خانهاخبار
نسل آینده گوشی‌های سونی ظاهری کاملا متفاوت دارد

نسل آینده گوشی‌های سونی ظاهری کاملا متفاوت دارد

بی‎شک طرفداران گوشی‌های سونی هم متوجه شده‌اند که مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند این شرکت شباهت زیادی به هم دارند. چرا که همگی به طور مشترک از معماری Omni-Balance الهام گرفته شده‌اند. اما به نظر می‌رسد ظاهر گوشی‌های نسل آینده این شرکت تفاوت قابل توجهی با مدل‌های پیشین دارد.
۱۳۹۶/۷/۸

شرکت سونی تقریبا در تمام گوشی‌های هوشمندش از طراحی مشترکی به نام Omni-Balance استفاده می‎کند و با اینکه معمولا همه شرکت‎های رقیب در معماری گوشی‌هایشان سالانه تغییراتی ایجاد می‎کنند، سونی همچنان به اصول طراحی گذشته‌اش پایبند بوده است.

شکی نیست که سونی در سال‌های گذشته، با انتخاب دکمه پاور برای حسگر اثر انگشت، در کنار معماری Omni-Balance به بازار گوشی‎های هوشمند جان تازه‎ای بخشید اما این ظاهر تا سال 2013 نظر کاربران را به خود جلب می‌کرد و  پس از آن کمپانی‎های مختلف با ارائه طراحی‎های چشم‎نواز، کار شرکت سونی را کمی سخت‌تر از گذشته کرد.

کاهش طرفداران سونی دلیلی است تا سونی طرح جدیدی را برای نسل آینده گوشی‌‎هایش برگزیند. بر همین اساس شایعه شده که این شرکت قصد دارد در طراحی مدل‌های بعدی از طرح “Mirai” استفاده کند.

البته «کنیچیرو هیبی» مدیرعامل این شرکت در کشور هند نیز در یک نشست خبری، از تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند سونی در آینده نزدیک خبر داد و در ادامه اظهار داشت:

«پس از پایان تولید سری X گوشی‎های هوشمند، سونی تصمیم دارد طراحی “Mirai” را جایگزین “Omni-Balance” کند با این اتفاق باید منتظر ظاهری کاملا متفاوت از نسل جدید این گوشی‎ها باشید».

به گفته هیبی اگرچه امروز پنل بدون حاشیه صفحه نمایش اصلی‎ترین بخش طراحی گوشی‌های هوشمند را بر عهده دارد، بهتر است فعلا به جزئیات معماری نسل آینده تلفن‌های همراه سونی پرداخته نشود.

با وجود اینکه از معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند سونی خبر دقیقی در دست نیست، با نگاهی به زمان معرفی محصولات سونی در طول سال‌های گذشته، پرواضح است که این شرکت سالانه در دو رویداد بزرگ جهانی ( فستیوال جهانی موبایل و نمایشگاه ایفا) به معرفی محصولات جدیدش می‌پردازد، پس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید برای شاهکار جدید سونی، چشم انتظار ماه فوریه سال آینده باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۷/۲۳
سونی همیشه اینجوری بوده:?
طراحی: سال ۲۰۱۳ فوق العاده ترین طراحی رو داشت اما روز به روز خشک تر شد تا خوش دست تر
دوربین: سنسور سریع ترینه همیشه ولی لنز بدترین
پردازش: گرافیک بالا به نسبت قیمت اما رم پایین
نرم افزار: امکاناتش کمه اما سریعه
شبکه: سریع و با امکانات
باتری: اوایل خیلی خوب بود مثلا زد ۲ باتریش ۳۲۰۰ بود اگه اشتباه نکنم ولی حالا ظرفیت پایین میده نمیدونم چرا☹️

احسان

۱۳۹۶/۷/۱۳
چی بود و چی شد???

mking

۱۳۹۶/۷/۹
احتمالا می خواد حاشیه ی گوشی رو بیشتر کنه :)))))

Pouya

۱۳۹۶/۷/۸
من هلاک این عجله ی سونی ام انقدر عجله نکن خسته میشی

محمد

۱۳۹۶/۷/۸
آجر همون آجره فقط کشیده تر شده