خانهاخبار
انفجار آیفون 8 پلاس در حال شارژ در تایوان

انفجار آیفون 8 پلاس در حال شارژ در تایوان

خبر عجیبی در تایوان مبنی بر منفجر شدن یک دستگاه آیفون 8 پلاس منتشر شده است. ظاهرا این گوشی برای انجام بررسی‌های بیشتر به کارخانه اپل ارسال شده است.
۱۳۹۶/۷/۷

عرضه عمومی گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از 22 سپتامبر در بسیاری از کشورها ازجمله تایوان آغاز شد. اولین گزارش‌های منفی از سوی کاربران درباره نویز در هنگام تماس صوتی منتشر شد و اپل در پاسخ به این مشکل اعلام کرد که به‌زودی آن را با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع می‌کند. به‌جز این مورد که توسط اغلب دارندگان مورد تأیید قرار گرفت، دوگانه تازه اپل از مشکل جدی دیگری رنج نمی‌برد. از طرفی رسانه‌های تایوانی امروز از اتفاق ناخوشایندی درباره منفجر شدن یک دستگاه آیفون 8 پلاس گزارش کرده‌اند که ممکن است بازار آیفون را در این کشور به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

image

به گزارش خبرگزاری‌های تایوانی، خانمی به نام Wu در تاریخ 23 سپتامبر یک آیفون 8 پلاس 64 گیگابایتی به رنگ طلایی خریداری کرده است. این گوشی تا سه‌شنبه گذشته بدون هیچ مشکلی روشن بوده است اما همان روز درحالی‌که کاربر آن را در حال شارژ رها کرده، منفجر شده است.

سطح انرژی باتری این گوشی پیش از شارژ حدودا 70% بوده است اما خانم Wu آن را با شارژ اصلی به برق متصل می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی مذکور تنها 3 دقیقه پس از اتصال به شارژر با مشکل مواجه شده و منفجر شده است. در تصاویر مربوط به این گوشی شاهد هستیم که قدرت انفجار به حدی زیاد بوده که پنل نمایش هم از بدنه جدا شده است.

image

در این گزارش همچنین اشاره شده است که کاربر آیفون 8 پلاس مذکور از زمان عرضه آیفون 4 کاربر آیفون‌های مختلفی بوده اما هیچ‌گاه با چنین مشکلی مواجه نشده است. رسانه‌های تایوانی همچنین مدعی شده‌اند که گوشی مذکور برای بررسی‌های بیشتر به کارخانه اپل ارسال شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۷/۱۰
خخخ واقعا

ariya.erfan

۱۳۹۶/۷/۱۰
فقط سونی ... یه برند بی ادعا ..

alan

۱۳۹۶/۷/۱۰
راس میگه بابا آیفونو ول کنید بیاید سراغ سری نوت سامسونگ....تازگیا نوت۸ اومده از آیفون ۸ و ۷ هم مهم تره.....اون قلمش خیلی کاربرد داره

مهدی

۱۳۹۶/۷/۹
متوجه نمیشم این همه Dislike!!!کسانی که هنوز اطلاعی از محصولات آیفون ندارند چطور نظرات رو Like و Dislike میدن!آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مگه رنگ Rose Gold داره؟؟؟آیفونهای جدید فقط در ۳ رنگ خاکستری،نقرهای و طلایی تولید خواهند شد.

علی

۱۳۹۶/۷/۹
ههههه انفجار اپل ۸ باید درسی باشه که فست رو درست بسازه اپل