خانهاخبار
آیا گوشی Honor 7X در 11 اکتبر معرفی می‌شود؟

آیا گوشی Honor 7X در 11 اکتبر معرفی می‌شود؟

گوشی Honor 7X روز گذشته در یک تصویر تبلیغاتی تازه دیده شد. اگر اطلاعات این تیزر صحت داشته باشد، گوشی مذکور 19 مهر رسما عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۶

به نظر می‌رسد Honor، برند زیرمجموعه هوآوی، قصد دارد گوشی تازه‌ای را 11 اکتبر (19 مهر) رسما در چین عرضه کند. این سازنده روز گذشته تیزر تبلیغاتی مربوط به این گوشی را در حساب رسمی‌اش در وب‌سایت اجتماعی Weibo منتشر و عرضه آن را هم تأیید کرد. در این تصویر شاهد هستیم که عبارت 7X بسیار بزرگ طراحی شده و تاریخ عرضه‌اش هم درست زیر آن درج شده است. علاوه بر این اطلاعات همچنین پیغامی از طرف Honor دیده می‌شود که مخاطبان را این‌گونه مورد خطاب قرار داده است: « آیا می‌خواهید ورای مردم عادی ببینید؟ بالاتر؟ دنیا و مغزتان را هم گسترش دهید». شاید این جملات کمی عجیب‌وغریب به نظر برسند. البته این موضوع کاملا منطقی است چراکه جملات مذکور درواقع ترجمه مستقیم از زبان چینی هستند. برداشت ما از این جمله‌ها این است که Honor قصد دارد با عرضه 7X افق‌ها را هم گسترش دهد.

image

جمله تبلیغاتی که پیش‌تر از قول Honor نقل کردیم نشان می‌دهد نسبت نمایش در 7X مانند اغلب گوشی‌های مدرن امروزی احتمالا 18:9 است. این نسبت نمایش را هم باید از ترندهای محبوب سال 2017 بدانیم چراکه در حال حاضر گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچم‌دار متعددی در بازار عرضه شده‌اند که از همین نسبت نمایش بهره می‌برند. گوشی Honor 6X سال گذشته معرفی شد و Honor 7X هم قرار است جانشین امسال او باشد. این نسل تازه چندی پیش در چین توسط 3C Certification مجوز دریافت کرد و البته برخی مشخصات فنی و داخلی‌اش هم لو رفت. شایعه شده است Honor 7X صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و حاشیه‌های آن هم بسیار باریک شده‌اند. این گوشی احتمالا از تراشه 64 بیتی HiSilicon Kirin 670 با پردازنده 4 هسته‌ای قدرت می‌گیرد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود Honor 7X به دوربین با لنز دوگانه 12 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شود و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 و همچنین رابط کاربری EMUI 5.1 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شوند. احتمالا حسگر اثرانگشت آن هم در پنل پشت تعبیه می‌شود و پورت USB Type-C در لبه پایین فریم طراحی می‌شود. همچنین حدس می‌زنیم Honor جک هدفون 3.5 میلی‌متری را از آن حذف نکند و آن را جایی در لبه بالا یا پایین گوشی قرار دهد. 7X قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی متفاوت 32 و 64 گیگابایت عرضه شود. اگر شایعه‌ها درباره گوشی مذکور صحت داشته باشند، قیمت این دو نسخه به ترتیب 226 و 271 دلار خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۷/۷
چقد هواوی عالی کار میکنه
هروز پیشرفت
طراحی جدید
دمش گرم
واقعا بهترینه.