خانهاخبار
تایید شد؛ به‌روزرسانی نوکیا 3، 5 و 6 به اندروید اوریو تا آخر سال 2017

تایید شد؛ به‌روزرسانی نوکیا 3، 5 و 6 به اندروید اوریو تا آخر سال 2017

نوکیا امسال گوشی‌های اندرویدی مختلفی معرفی و روانه بازار کرد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که همه گوشی‌هایش را به‌زودی به تازه‌ترین نسخه اندروید هم ارتقا می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۶

روز گذشته خبر خوشحال کننده‌ای برای همه علاقه‌مندان و دارندگان گوشی‌های تازه نوکیا منتشر شد. مقامات رسمی کمپانی فنلاندی HMD Gobal تأیید کردند که همه گوشی‌های اندرویدی نوکیا قادر خواهند بود به سیستم عامل اندروید 8 اوریو ارتقا یابند. انتظار می‌رود هر چهار گوشی در خلال ماه‌های آینده به این نسخه تازه اندروید به‌روزرسانی شوند اما به‌روزرسانی حداقل سه نسخه از آن‌ها تا پایان سال 2017 قطعی شده است.

image

مارک تراندل، مدیر ارشد HMD Global در استرالیا ، نیوزلند و اندونزی اعلام کرد سه گوشی Nokia 3، Nokia 5 و Nokia 6 تا پایان سال جاری میلادی قطعا به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شوند. از طرفی Nokia 8، پرچم‌دار اندرویدی این سازنده، چند روز پیش در حالی در پایگاه‌های بنچمارک دیده شد که به سیستم عامل اندروید اوریو مجهز شده بود؛ به همین خاطر حدس می‌زنیم این گوشی هوشمند هم به‌زودی به‌روزرسانی مذکور را دریافت می‌کند.

اگر کمپانی HMD Global به وعده‌اش عمل کند، Nokia 3 ارزان‌ترین گوشی اندرویدی با سیستم عامل نسخه اوریو خواهد بود و همین موضوع ممکن است محبوبیت آن را در میان کاربران و بازار موبایل افزایش دهد. از طرف دیگر پس از انتشار اندروید اوریو توسط کمپانی مذکور، Nokia 8 ارزان‌ترین پرچم‌دار بازار خواهد بود که از اندروید اوریو بهره می‌برد.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری قرار است ابتدا برای گوشی‌های آنلاک نوکیا منتشر شود اما این سازنده فنلاندی احتمالا پس‌ازآن اپراتورها را هم  وادار می‌کند اندروید اوریو را برای همه نسخه‌های سازگار نوکیا منتشر کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)