خانهاخبار
تولد 19 سالگی گوگل مبارک

تولد 19 سالگی گوگل مبارک

گوگل که امروز در مقام بزرگترین‌های دنیای تکنولوژی است، 19 سال پیش در چنین روزی به دست «لری پیج»، مبتکر آمریکایی پایه‌گذاری شد. این دانشمند مبتکر هم اکنون مدیر اجرایی شرکت «الفابت»، هولدینگ مالک کمپانی گوگل است.
۱۳۹۶/۷/۵

در سال 1997 دانشمند جسوری به نام «لری پیج» موتور جستجوگر گوگل را به دنیا معرفی کرد و جهان اکنون تولد 19 سالگی یکی از بزرگترین کمپانی‌های دنیای تکنولوژی را جشن می‌گیرد. امروز روز تولد گوگل است و به همین مناسبت این کمپانی به وسیله گردونه شانس، سوپرایزهای متنوعی را برای دوستدارانش به نمایش گذاشته است. برای پیوستن به جشن گوگل، کافی است عبارت "google birthday surprise spinner" را گوگل کنید، گردونه شانس ظاهر می‌شود و پس از یک دور چرخش،  برنامه‎های سرگرم کننده و جالبی مثل بازی‌های “tic-tac-toe”، “Solitaire”، تور مجازی گردش در جزایر “Galapagos” و یا تست سرگرم کننده “Earth Day” را به دوستداران گوگل پیشنهاد می‌کند.

image

برنامه جذاب دیگری که گوگل امروز برای دوستدارانش تدارک دیده “Easter Egg” است. وقتی کلمه “Snake” را گوگل کنید بازی مشهور مار (Snake)، ظاهر می‌شود و شما می‌توانید این بازی را  در کامپیوترهای خانگی و یا گوشی هوشمندتان اجرا کنید و از آن لذت ببرید. 

گوگل مدعی است که بیش از 4.5  میلیارد نفر در 160 کشور جهان با 123 زبان مختلف، هم اکنون با برنامه‌های جشن تولد گوگل سرگرم هستند که به نوبه خود یک رکورد به شمار می‌آید. شما هم می‌توانید به جمع دوستداران گوگل بپیوندید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میثم عبدی

۱۳۹۶/۷/۶
واقعا تبریک هم داره وقتی ما رو تحریم میکنه

rohan

۱۳۹۶/۷/۶
گوگل تو روز تولدش لوگوی خودشو تغیر داد