خانهاخبار
دقت GPS گوشی‌های هوشمند به 30 سانتی‌متر خواهد رسید

دقت GPS گوشی‌های هوشمند به 30 سانتی‌متر خواهد رسید

شرکت برادکام تراشه جی‌پی‌اس جدیدی ساخته است که از سال آینده به بازار می‌آید و می‌تواند دقت جی‌پی‌اس گوشی‌های هوشمند را از 5 متر به 30 سانتی‌متر افزایش دهد.
۱۳۹۶/۷/۵
image

برادکام با معرفی تراشه GPS جدیدی، به نام BCM47755، تحول بزرگ در جی‌پی‌اس گوشی‌های هوشمند را وعده داده است. به گفته برادکام با استفاده از این تراشه در گوشی‌های هوشمند دقت جی‌پی‌اس از 5 متر به 30 سانتی‌متر افزایش می‌یابد که فوق‌العاده است.

این تراشه جدید از ترکیب سیگنال‌های L1 و L5 جی‌پی‌اس برای یافتن موقعیت کاربران استفاده می‌کند؛ روشی که دقت بالایی دارد و تاکنون برای موارد تجاری به خدمت گرفته نشده بود. با کمک این دو سینگنال زمان اتصال ماهواره به گیرنده در زمان کمتری انجام می‎شود و در موقعیت‌های شهری شلوغ اختلال کمتری برای گیرنده جی‌پی‌اس به وجود می‌آید.

علاوه بر افزایش دقت و پایداری جی‌پی‌اس، تراشه جدید برادکام انرژی کمتری در مقایسه با تراشه فعلی جی‌پی‌اس مصرف می‌کند که موجب می‎شود شارژ دستگاه دیرتر تمام شود.

انتظار می‌رود این تراشه جدید در گوشی‌های پرچمدار سال 2018 مورد استفاد قرار گیرد؛ گوشی‌هایی مثل Galaxy S9 سامسونگ که همیشه در استفاده از فناوری‌های جدید پیشتاز هستند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza.91

۱۳۹۶/۷/۵
من گلکسی ایس دارم که ساخت همین شرکت تراشش!
جدی میگم تو پارکینگ موقعیتو نشون میده باورکردنی نیست ولی خیلی قویه!

Mahdi

۱۳۹۶/۷/۵
البته ، ولی نه برا ما ایرانیا واس ما تا ۳۰ کیلومتری رو نشون میده