خانهاخبار
باتری آیفون 10 تنها اندکی بزرگ‌تر از آیفون 8 پلاس است

باتری آیفون 10 تنها اندکی بزرگ‌تر از آیفون 8 پلاس است

بر اساس اطلاعات منتشر شده مشخص گردیده است که باتری iPhone X تنها اندکی نسبت به iPhone 8 Plus بزرگ‌تر است و طول عمری تقریبا برابر دارد.
۱۳۹۶/۷/۴

اپل معمولا در مورد ظرفیت باتری و حافظه رم گوشی‌های هوشمندش سخنی بر زبان نمی‌آورد. در مراسم رونمایی از آیفون 10 نیز چیزی در مورد این دو مشخصه گفته نشد، تنها چیزی که در کفنرانس چند هفته پیش اپل شنیدیم این بود که طول عمر باتری iPhone X بیشتر از آیفون 7 است.

به لطف اطلاعات منتشر شده از سوی TENNA اکنون می‌دانیم آیفون 10 از حافظه رم 3 گیگابایتی و باتری 2716 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. در جدول زیر می‌توانید ظرفیت باتری و حافظه رم آیفون‌های اپل را با هم مقایسه کنید.

 

باتری

رم

آیفون 7

1960 میلی‌آمپرساعت

2 گیگابایت

آیفون 8

1821 میلی‌آمپرساعت

2 گیگابایت

آیفون 7 پلاس

2900 میلی‌آمپرساعت

3 گیگابایت

آیفون 8 پلاس

2675 میلی‌آمپرساعت

3 گیگابایت

آیفون 10

2716 میلی‌آمپرساعت

3 گیگابایت

همانطور که می‌بینید ظرفیت باتری آیفون 10 تنها اندکی از آیفون 8 پلاس بزرگ‌تر است. با این حال نباید ابعاد کوچک‌تر آیفون خاص اپل و نمایشگر OLED آن را فراموش کرد.

اپل قول داده بود که طول عمر باتری iPhone X نسبت به آیفون‌های قبلی وضعیت بهتری داشته باشد اما بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی این شرکت به نظر نمی‌رسد عملکرد باتری آیفون 10 تفاوتی کرده باشد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۶
برای بار هزارم اون آ«درویده نه آندریود اینم انگلیسیش با سواد Android چ طوری اینو آندریود میخونی تو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اون یکه داره اشتباه میزنه تویی چون هنگی u11 که با dslr مقایسه میکردی سقوط کرد به رتبه 4 به دلیل نمره کمتر در فیلمبرداری نسبت به پیکسل چون هنگی u11 نمره 89 آورد در فیلمبرداری و پیکسل شد 91.حالا در بخش عکاسی نمره هنگی u11 شد 90 و نمره آیفون 8 پلاس شد 96.شش نمره اختلاف یعنی دیگه در مورد دوربین هنگ تی سی نظر نده.در مورد سامسونگ با روش جدید فقط و فقط s6 edge تست شده و مابقی مثل اس8 هنوز تست نشده و پادشاه آندروید یعنی نوت8 هم هموز تست نشده .
سوال آخر هنگی u11 باید با دوربین dslr مقایسه میشد بگو ببینم آیفون 8 پلاس رو با چی مقایسه کنیم؟ 96 نمره عکاسی آیفون 8 پلاسه ولی نمره کلی یعنی عکاسی+ فیلمبرداریش شده 94 یکم مطالعه و تحقیق خوبه که طرفداران هنگ تی سی اونو ندارن

Keyhan

۱۳۹۶/۷/۶
داداچ به خدا داری اشتباه میزنی! توی تست جدید یو11 همچنان ابرقدرت دنیای اندرویده و تنها تفاوتی که به وجود اومده پیکسل با اندریود جدید از 89 به 90 رسیده به دلیل نرم افزار بهتر دوربین و بی شک با اومدن اندریود جدید برای سلطان یو11 و با توحه به همکاری شدید گوگل و اچ تی سی بدون شک یو11 یک قدم به جلوتر خواهد برداشت در زمینه دوربین در ضمن ابر فون اچ تی سی یعنی u master در راهه در حالی که همه تیراشونو خالی کردن به جز ایفون همه خوردن به سنگ ابر قدرت اچ تی سی تو راهه.
. در کمال تاسف برای شما طرفداران سامهنگ اس8 تو همون 88 مونده یعنی طی 4 سال سامهنگ تونسته از 87 به 88 برسه و دوربین زرد رنگ نوت 8 بی شک به سرنوشت تلخ جی 6 و اکسپریا ایکس زی پرمیوم دچار خواهد شد. خواهشا دروغ تحویل مردم نده! 96!!!!! خوابشم سامهنگ نمیبینه

سعید

۱۳۹۶/۷/۵
البته منظورم آیفون 8 پلاسه که نمره عکاسی ش 96 شده

سعید

۱۳۹۶/۷/۵
اا چه عجب پیدات شد .تو نبودی میگفتی هنگی u11 باید با دوربین dslr مقایسه بشه ؟؟؟؟چقدر زود ضایع شدی گلم. از نمره کلی که بگذریم نمره عکاسی هنگی u11 نود شده و اس 8 پلاس شده 96 حالا آقای کارشناس بگو ببینم اینو باید با چی مقایسه کنیم؟؟؟؟ هنگی u11 در تست جدید از پیکسل هم پایین تر رفت .تازه غول آندروید یعنی نوت8 هنوز تست نشده و مطمئنا هنگ تی سی پایین تر هم میاد.برای بار هزارم اون آندروید ه نه آندریود سطح اطلاعاتت رو ببر بالا بچه جان.ابر قدرتی که ازش اسم میبری سامسونگه چون هنگ تی سی در حد Glx هم نیست و داره ورشکست میشه.

Keyhan

۱۳۹۶/۷/۴
چرا نمیگین ایفون 8 و 8 پلاس به ترتیب امتیاز شگفت انگیز 92 و 94 رو توی دکسومارک اوردن؟ در جواب طرفدارای سامهنگ وقتی 7 پلاس رو با اس 8 مقایسه میکردن یه عده میگفتن فقط چون امتیاز ایفون 7 کمتره پس واسه 7 پلاس دوربینش ضعیف تره همون 7 پلاس هم امتیاز 88 اورده که سامهنگ هنوز ازش عبور نکرده در حالی که اپل امسال شگفتی ساز شده و تا 94 رفته و بی شک ایفون x بهتر هم خواهد بود! چرا اعتراف نمیکنین که پرچم اندریود دست اچ تی سی هستو ابر قدرت همه رقمه دنیای فون اپل هست؟