خانهاخبار
مایکل پچر: کنسول پلی‌استیشن 5 در سال 2020 عرضه خواهد شد

مایکل پچر: کنسول پلی‌استیشن 5 در سال 2020 عرضه خواهد شد

براساس ادعای تحلیل‌گر معروف دنیای بازی‌های ویدیویی، کنسول پلی‌استیشن 5 سونی در سال 2020 عرضه خواهد شد. سونی زمانی این کنسول را عرضه می‌کند که پلی‌استیشن 4 با افت فروش مواجه شود.
۱۳۹۶/۷/۴

یکی از سوالاتی که شاید ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد، زمان عرضه نسل بعدی کنسول‌های بازی است. با اینکه ایکس‌باکس One X یک نسل جدید محسوب نمی‌شود اما می‌توان آن‌را یک نشانه قریب‌الوقوع برای قدم گذاشتن به نسل جدید کنسول‌های بازی درنظر گرفت.

به همین جهت، بسیاری مایل هستند که بدانند شرکت سونی در چه زمانی، کنسول پلی‌استیشن 5 را معرفی خواهد کرد. شاون لیدن از شرکت سونی، به صورت رسمی توسعه پلی‌استیشن 5 را تأیید کرده اما اطلاعات بیشتری به غیر از تأیید توسعه این مدل، به‌دست نیامده است.

image

هنگامی‌که شما پاسخ صحیحی از سوی مقامات رسمی دریافت نمی‌کنید، شاید بهتر باشد به تحلیل‌گران مراجعه کنید؛ اولین اسمی که در صنعت بازی‌های ویدیویی برای شما تداعی خواهد شد، مایکل پچر است. وی به‎تازگی به زمان عرضه احتمالی کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره کرده است و حتی اعتقاد دارد که تا چند سال آینده، قیمت پلی ‌استیشن 4 پرو به 250 دلار کاهش می‌یابد!

در رابطه با زمان عرضه، مایکل پچر اعلام کرده است که شرکت سونی، کنسول جدیدی را تا زمان افت فروش پلی‌استیشن 4 عرضه نخواهد کرد. وی مدعی است که اگر بخواهد زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 را پیش‌بینی کند، روی سال «2020» شرط‌بندی خواهد کرد! در همین رابطه، مایکل پچر می‌گوید:

من فکر می‎کنم زمان دقیقی که کنسول پلی‌استیشن 5 را خواهید دید، سال 2019 یا 2020 باشد و اگر بخواهم (روی زمان عرضه این کنسول) شرط ببندم، انتخابم سال 2020 است.

مایکل پچر ادعا می‏‌کند که شرکت سونی، پول زیادی از کنسول پلی‌استیشن 4 به‌دست می‎آورد و وی به این موضوع اشاره کرده است که «تا جای ممکن» شرکت سونی به کسب سوددهی و درآمد از کنسول نسل هشتمی پلی‎استیشن 4 ادامه خواهد داد.

وی حتی پیش‌بینی کرده است زمانی فرا خواهد رسید که کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، به تنها مدل موجود از کنسول‌های پلی‌استیشن مبدل می‌شود؛ مایکل پچر همچینن به این موضوع خوش‌بین است که در صورت امکان، شرکت سونی قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را به 250 دلار کاهش خواهد داد تا این محصول بفروشد. در رابطه با کنسول بعدی سونی نیز، این تحلیل‏گر ادعا می‌کند:

پلی‌استیشن 5، کنسول واقعی سونی با امکان ارائه رزولوشن 4K خواهد بود ] در همین رابطه، بد نیست اشاره کنیم که پلی‌استیشن 4 پرو به صورت آپ‌اسکیل، بازی‌ها را با رزولوشن 4K به نمایش می‌گذارد [ و شرکت سونی، تصمیمی برای عرضه پلی‌استیشن 5 تا زمان کاهش فروش نسل قبل یعنی پلی‌استیشن 4 ندارد.

در رابطه با زمان عرضه احتمالی پلی‌استیشن 5 و افت فروش نسل قبل، وی به این موضوع اشاره می‌کند هر زمان که فروش کنسول پلی‌استیشن 4 کاهش پیدا نماید، کنسول بعدی سونی یعنی پلی‌استیشن 5 با فاصله چندین ماهه معرفی خواهد شد. هرچند، وی مدعی است که فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در سال 2019 کاهش خواهد یافت؛ به همین جهت، بهتر است برای خرید پلی‌استیشن 5 در سال 2020 آماده شوید.

به‌نظر شما، سال 2020 برای عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 بیش از اندازه دیر نیست؟ مایکروسافت تا چند هفته دیگر، قدرت‌مندترین کنسول خانگی با نام ایکس‌باکس وان ایکس را عرضه خواهد کرد و به همین جهت، مایکروسافت نزدیک به دو الی سه سال برای فروش کنسول جدیدش زمان دارد؛ بدون اینکه هیچ رقیب قدرت‌مندی برای کنسول رده‌بالای ایکس‌باکس وان ایکس در بازار وجود داشته باشد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محسن

۱۳۹۶/۷/۶
mahdid گول خودت نزن الان دیگه همه دنیا می دونن که ایکس باکس یه سر و گردن بالاتر از پلی استیشنه مخصوثا این ایکس باکس وان ایکس که کولاک کردش

محمدعلی

۱۳۹۶/۷/۵
مشکل اینجاس ک ما همون فکری ک برای خرید موبایل داریم،برای خرید کنسول بازی هم داریم،این مسخرس. کسی ک میخاد بره کنسول بخره، براش مهم نیس کدوم قوی تره، چون میخاد باهاش بازی کنه...مسلمن کنسولیو میگیره ک بازی هایانحصاریش مطلوب تر باشه، بعد سراغ آپشنای دیگ میره. درچنین شرایطی واقعن پلی استیشن، درصدر قرار میگیره...ب علاوه اینکه هدست واقعیت مجازیش هم مُهر تاکیدی برای تضمین خرید کنسول های سونیه!

هومن

۱۳۹۶/۷/۴
سونی شاید تو زمینه موبایل مثل بقیه شرکتها قدرتمند نباشه..
اما مطمعنا در زمینه کنسول بازی خیلی خوب کارشو بلده....

mahdid

۱۳۹۶/۷/۴
اتفاقا مایکروسافت باعث فروش بیشتر ps4 میشه چون قیمت بالای مدل جدید xbox و کاهش قیمت ps4 گیمر ها رو به خرید ps4 ترغیب میکنه.

مانی

۱۳۹۶/۷/۴
سونی4پرو تفاوت چندانی با 4معمولی نداره و تمام منتقدان و کارشناسان اعلام کردن که خرید یااپدیت کنسول بهاین ورژن اصلاارشش نداره!
احتمالا اینکه پل5 زودتر بیا بیشتره مخصوصا تواین فضای رقابتی که ایک باکس ایکس ایجاد کرده و به معنی واقتی تو ارقام سونی‌رو دچار چالش کرده!