خانهاخبار
زمان عرضه اکشن کم GoPro Hero6 Black مشخص شد

زمان عرضه اکشن کم GoPro Hero6 Black مشخص شد

اخیرا زمزمه‌هایی از تولید دوربین جدید گوپرو به گوش می‌رسید و بعد از مدتی، این محصول جدید Hero6 Black نام گرفت. این شرکت امروز رسما زمان عرضه دوربین جدید خود را تأیید کرد.
۱۳۹۶/۷/۴

شرکت آمریکایی GoPro هر ساله سعی در به‌روز کردن خط تولید خود دارد. در این راستا، Hero6 Black، اکشن کم جدید این شرکت طی مراسمی در شهر سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا معرفی خواهد شد.

این شرکت امروز ایمیلی را به رسانه‌ها ارسال و روز این کنفرانس را 28 سپتامبر اعلام کرد. این دعوتنامه در مورد محصولاتی که انتظار معرفی آن‌ها را داریم، اطلاع‌رسانی نمی‌کند. با این حال، اکنون شواهد کافی برای تأیید معرفی هیرو 6 بلک وجود دارد.

image

گزارشات اظهار دارند که Hero6 Black قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه خواهد بود. همچنین می‌تواند با کیفیت 1080p  و سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. گفته شده است که این مدل دوبرابر سریع‌تر از مدل قبلی خود و با تثبیت کننده تصویر بهبود یافته همراه شده است؛ همچنین هیرو 6 بلک خروجی بهتری را نسبت به مدل‌های قبلی خود در نور کم به ثبت می‌رساند.

قیمت این دستگاه 499 دلار تخمین زده شده و از روز معرفی، به بازار عرضه می‌شود. رویداد معرفی روز پنج شنبه، 6 مهر، از ساعت 10:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)