خانهاخبار
HMD به دنبال عرضه دو گوشی جدید با برند نوکیا

HMD به دنبال عرضه دو گوشی جدید با برند نوکیا

آن‌طور که پیداست، گوشی نوکیا 2 تنها محصول جدیدی نیست که شرکت HMD Global درنظر دارد تا طی چند ماه آینده معرفی نماید. بنابر گزارش یک شایعه‌پرداز معروف و دریافت تأییدیه برای دو گوشی جدید با برند نوکیا توسط HMD Global در چین، یک گوشی رده‌بالا نیز به همراه نوکیا 2 معرفی می‎شود.
۱۳۹۶/۷/۳

رندرهای رسمی ارزان‌قیمت‌ترین گوشی HMD Global با نام «نوکیا 2» در طی هفته گذشته منتشر شد اما همچنان نمی‎دانیم که این مدل رده‌پایین چه زمانی معرفی می‎شود. با این‎حال، دو گوشی جدید نوکیا در چین موفق به دریافت تأییده شده‏اند که شماره مدل آن‌ها به ترتیب TA-1041 و TA-1042 است. هر دو مدل که در کمیسیون رگولاتوری چین رویت شده‏اند، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‎کند؛ ویژگی‌ که در حال‌حاضر تنها روی گوشی پرچم‏دار HMD Global یعنی نوکیا 8 ارائه می‌شود.

پشتیبانی گوشی‌های جدید HMD Global با شماره مدل TA-1041 و TA-1042 از قابلیت شارژ سریع، بدین معنی است که این دو مدل ارزان‌قیمت یا پایین‌رده نخواهند بود. شاید البته، چندان نباید خوش‌بین باشیم که این دو مدل، دو گوشی مجزا از محصولات فعلی HMD Global خواهند بود؛ این احتمال نیز وجود دارد که شرکت HMD Global به دنبال عرضه یک مدل یا حتی دو مدل مختلف از گوشی پرچمدار جدید نوکیا 8 در بازار چین است.

image

جدا از فاش شدن دو گوشی جدید نوکیا در کمیسیون رگولاتوری چین، یک شایعه‌پرداز با نام Roland Quandt اطلاعاتی را منتشر کرده است که بسیاری را نسبت به عرضه یک گوشی رده‌بالا به همراه مدل ارزان‌قیمت نوکیا 2 امیدوار می‏سازد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این شایعه‌پرداز معتبر در توئیتر، شرکت HMD Global تنها نوکیا 2 را طی چند ماه آینده معرفی نمی‎کند و یک گوشی دیگر نیز به همراه این مدل ارزان‌قیمت رونمایی خواهد شد.

با اینکه اطلاعات چندانی در رابطه با این مدل وجود ندارد، اما انتظار داریم محصول جدید HMD Global گوشی گران‌قیمت نوکیا 7 یا پرچمدار بدون حاشیه این شرکت یعنی نوکیا 9 باشد. پیش‌تر نیز شنیده بودیم که احتمالاً شرکت HMD Global یک گوشی میان‌رده را عرضه می‌کند که چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد؛ همچنین گزارشاتی مبنی بر عرضه گوشی نوکیا 9 نیز منتشر شده بود.

نوکیا 9 قرار است به عنوان مدل بزرگ‌تر نوکیا 8 با طراحی بدون لبه عرضه شود. لازم به‌ذکر است که شرکت HMD Global، مدت کوتاهی پس از معرفی نوکیا 8 تأیید کرده بود که یک گوشی دیگر با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه می‏کند. با این‎حال، اعلام نشد بود که آیا این مدل تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد یا شرکت HMD Global، عرضه آن‏را به اوایل سال آینده موکول می‌کند.

 قدرت پردازشی نوکیا 9 مانند نوکیا 8 توسط چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام تأمین می‌شود و حتی اعلام شده است که این مدل به دوربین دوگانه مشابهی با نوکیا 8 مجهز خواهد بود؛ البته انتظار داریم که عملکرد دوربین در نوکیا 9 بهبود یافته باشد.

image

در رابطه با زمان عرضه نوکیا 2 و گوشی دیگر نوکیا، اگرچه اطلاعات رسمی یا حتی شایعات غیررسمی وجود ندارد اما رندرهای فاش شده از نوکیا 2، شایعه‌پردازان را به معرفی دو گوشی جدید HMD Global تا پیش از پایان سال جاری میلادی امیدوار خواهد کرد. در رندر فاش شده از گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 2، تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) اشاره می‌شود؛ به همین جهت، ممکن است شرکت HMD Global یک روز پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال، یک گوشی رده‌بالا و مدل ارزان‏‌قیمت نوکیا 2 را معرفی نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)