خانهاخبار
پورشه قایق تفریحی سوپر لوکس خود را معرفی کرد

پورشه قایق تفریحی سوپر لوکس خود را معرفی کرد

کمپانی پورشه، یک قایق تفریحی بسیار لوکس را معرفی کرد که فضای داخلی بسیار زیبا و قدرت فراوان از ویژگی‌های آن هستند.
۱۳۹۶/۷/۳

شاید شما تاکنون سوار یک خودروی پورشه شده باشید و با گوش دادن به موسیقی، از رانندگی با آن لذت برده باشید. اما طرفداران واقعی این برند، اکنون می‌توانند یک قایق ساخت کمپانی را خریداری کنند که 35 متر طول دارد. این قایق در استودیو F. A. پورشه ساخته خواهد شد. پورشه تنها 7 نمونه از این قایق لوکس که GTT 115 هیبرید نام دارد خواهد ساخت.

image

رئیس استودیو F. A. پورشه، رولند هیلر، در رابطه با این قایق می‌گوید:

برای ساخت Dynamiq GTT 115 از خودروهای اسپرت با عملکرد بالا الهام گرفته شده و هدف از طراحی آن، برانگیختن اشتیاق علاقه مندان به خودرو بوده و دارندگان قایق‌های لوکس، سرعت، چهره و استایل، و فلسفه هوشمندی و عملکرد ما را در این قایق تحسین خواهند کرد.

image
image

تیم طراحان، شکلی بسیار جذاب و زیبا به کابین آلومینیومی آن بخشیده‌اند. خطوط منحنی ملایم، بر طراحی کلی حکمفرماست و شاید دیدن آنها، با دیدن امواج آب به هنگام حرکت در دریا هماهنگی خوبی داشته باشد. برای قوای محرکه قایق لوکس پورشه، از 2 موتور 12 سیلندر خورجینی استفاده شده که مجموع توان آنها به 1627 اسب بخار می‌رسد.

image
image

همچنین قایق توانایی حمل 24 هزار لیتر سوخت را دارد. وجود چنین موتورهایی این امکان را فراهم می‌کنند که قایق با حداکثر سرعت 21 گره دریایی (معادل 39 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند و با حداکثر ظرفیت سوخت مسیری معادل 3400 مایل دریایی (6297 کیلومتر بر ساعت) را بپیماید. همچنین موتورهای الکتریکی برای قایق در نظر گرفته شده که به اپراتورها اجازه می‌دهد موتورهای بنزینی را خاموش کنند و با استفاده از ژنراتورها موتورهای الکتریکی را شارژ کنند. با استفاده از این موتورها قایق حداکثر سرعت 11 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت.

image
image

قیمت این قایق از 15 میلیون دلار آغاز می‌شود اما کمپانی به خریدار این اجازه را می‌دهد تا آپشن‌های مختلفی را برای محصول ویژه خود سفارش دهند. برای مثال نمونه‌ای که قرار است در مراسم رونمایی حضور پیدا کند، قیمتی معادل 16.7 میلیون دلار خواهد داشت که یکی از ویژگی‌های آن، رنگ متالیک خاکستری رادیوم است.

image
image

همچنین آپشن‌های مختلف زیادی برای این قایق قابل انتخاب خواهد بود. به عنوان مثال خریداران می‌توانند 400 هزار دلار برای وسایل داخل کابین و 300 هزار دلار برای تزئینات داخل کابین هزینه کنند. به علاوه خرج کردن 278 هزار دلار دیگر، تریم چوب ماهون و فیبر کربن را به کابین می‌افزاید.

اگر این آپشن‌ها گران هستند (البته بعید است برای کسی که 15 میلیون دلار برای یک قایق تفریحی هزینه می‌کند، 400 هزار دلار هزینه بالایی باشد)، شما می‌تواند یک سیستم صوتی را برای قایق خود سفارش دهید که 3500 دلار قیمت دارد که مستقیما از سیستم اگزوز پورشه 911 GT3 الهام گرفته است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)