خانهاخبار
رندر پرچمدار هواوی Mate 10 Pro فاش شد؛ خبری از سنسور اثرانگشت نیست!

رندر پرچمدار هواوی Mate 10 Pro فاش شد؛ خبری از سنسور اثرانگشت نیست!

به‌تازگی، رندر جدیدی از گوشی پرچمدار Huawei Mate 10 Pro منتشر شده است که نشان می‏‌دهد حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار نازک خواهد بود. همچنین این تصویر به این موضوع اشاره دارد که احتمالاً سنسور اثرانگشت در Mate 10 Pro به لبه‌ها منتقل شده است یا شرکت هواوی، نسخه Pro پرچمدار جدیدش را به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز خواهد کرد.
۱۳۹۶/۷/۲

شرکت هوآوی، درنظر دارد تا گوشی جدید Mate 10 و Mate 10 Pro را در ماه آینده میلادی یعنی اکتبر (اواخر مهر) معرفی کند. بخش زیادی از مشخصات‌فنی و قابلیت‌های پرچمداران جدید هوآوی در طی چند هفته گذشته فاش شده است اما دو تصویر تازه منتشر شده، سردرگمی کاربران را در رابطه با Mate 10 Pro افزایش می‌دهد!

این دو تصویر که توسط وب‌سایت MobileXpose فاش شده است، نشان می‌دهد که Mate 10 Pro به نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز خواهد بود. همچنین در بدنه پشتی، دوربین دوگانه این گوشی با برند «Leica» جلب‌توجه می‌کند؛ در تیزر رسمی منتشر شده توسط هوآوی، به صورت رسمی تأیید شده بود که پرچمداران جدید این شرکت از ترکیب دو سنسور 12 و 24 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد و لنزهای دوربین اصلی توسط Leica توسعه خواهد یافت.

image

با اینکه در شایعات گذشته به جای‌گیری سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی Mate 10 Pro اشاره شده بود، در تصویر منتشر شده توسط وب‌سایت MobileXpose خبری از سنسور اثرانگشت (چه در حاشیه پایین نمایشگر یا در زیر دوربین اصلی دوگانه) نیست. به همین جهت، احتمال دارد که این گوشی به سنسور تشخیص عنبیه چشم یا حسگر اثرانگشت در لبه‌های دستگاه مجهز شده باشد.

براساس اطلاعاتی که پیش‎تر از Mate 10 Pro به‎دست آمده است، پرچمدار بدون حاشیه هوآوی به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2K مجهز خواهد بود که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه، 89.89 درصد است. همچنین یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده هشت هسته‌ای به کار گرفته شده در Mate 10 Pro را تأمین خواهد کرد.

گوشی پرچمدار جدید هوآوی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است؛ گفته می‌شود این مدل برخلاف گلکسی اس 8، تأییدیه IP67 را دریافت کرده است و همین موضوع باعث خواهد شد تا مقاومت بدنه این گوشی در برابر نفوذ آب، کم ‌تر از گلکسی نوت 8 یا ال‌جی وی 30 باشد.

image

براساس اطلاعات فاش شده از Mate 10 Pro، این گوشی در چهار نسخه مختلف عرضه می‌شود. مدل پایه Mate 10 Pro با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافه داخلی، نزدیک به 5499 یوآن (معادل با 840 دلار)  قیمت‎گذاری شده است؛ هوآوی دو مدل دیگر از Mate 10 Pro را با شش گیگابایت رم عرضه می‌کند که به ترتیب 128 گیگابایت حافظه داخلی و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند. این دو مدل با برچسب قیمتی 6199 یوآن (معادل با 940 دلار) و 6899 یوآن (معادل با 1006 دلار) عرضه خواهد شد.

همچنین هوآوی درنظر دارد تا قدرت‌مندترین نسخه از Mate 10 Pro را به هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کند؛ این نسخه از Mate 10 Pro با برچسب قیمتی 7499 یوآن (معادل با 1109 دلار) در بازار به فروش خواهد رسید تا Mate 10 Pro، به یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های امسال مبدل شود.

شرکت هوآوی به صورت رسمی تأیید کرده است که تراشه‌ هشت هسته‌ای Kirin 960 هوآوی، قدرت پردازشی تمامی مدل‌های Mate 10 را تأمین خواهد کرد؛ البته باید از Mate 10 لایت صرف‌نظر کنید زیرا این گوشی کشیده به چیپ‌ست میان‌رده Kirin 659 مجهز خواهد بود. از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید به آن‌ها با دیده شک و تردید نگریست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

pouya

۱۳۹۶/۷/۷
تو یکی از رویداد ها دوربین آیفون 8 پلاس رو مقایسه کرد با یکی از گوشی هاش البته زیر عکسی که هواوی از گوشی خودش گرفته بود نوشته بود Kirin 970 عکس هواوی بهتر از 8 پلاس بود

یونس

۱۳۹۶/۷/۳
میت 10بی نطیره
از نوت8بدریخت و اپل با اون سیبب گندیدش هم قویتره و هم قشنگتره
هوآوی با میت10 غوغا میکنه
قطعا همشونو شکست داده پیشاپیش.

یاسر

۱۳۹۶/۷/۳
سلام
از این تصویری که الان لو رفته چند نکته میشه فهمید
۱_حسگر اثر انگشت نه در پشت هست نه در جلو ( البته شاید هواوی موفق شده که حسگر اثر انگشت رو با صفحه ادغام کنه) اگه اینطور باشه از رقبا جلو زده.
۲_با تبلیغی که اپل رو برای فیس آیدی مسخره کرده شاید به جای حسگر اثر انگشت چیزی بهتر از اپل رو اختراع کرده.
باید دید چه غولی هواوی معرفی خواهد کرد.
الان در بحث دوربین اپل غوغا به پا کرده با امتیازی که گرفته رقبا رو به یه مبارزه بزرگ دعوت کرده ، آیا هواوی با همکاری لایکا می‌تونه شاخ اپل رو بشکنه ( امیدوارم).
صفحه هم که میگن امولد هست و استاندارد خوبی هم در زمینه نفوذ آب و گردو غبار داره باید دید که هواوی پیروز این مبارزه چند نفره خواهد شد ( امیدوارم)
رقبا: V30 ,not8 ,iphone8

پارسا

۱۳۹۶/۷/۲
سلام وقتی مگاپیکسل دوربین بالا میره آیا حجم عکس هم زیاد میشه؟
چرا کار سامسونگ یا اپل رو نمیکنن که بجای مگاپیکسل f دوربین رو بالا ببرن و با باز شدن دریچه دیافراگوم و لنزهای بزرگتر کیفیت رو بالا ببرن؟؟

MAHDI

۱۳۹۶/۷/۲
سایت GSM ARENA اعلام کرده کیرین 970 استفاده شده
http://www.gsmarena.com/huawei_mate_10_lite-8857.php