خانهاخبار
ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی تا پایان مهر ماه

ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی تا پایان مهر ماه

معضل پیامک‌های تبلیغاتی سال‌هاست که گریبان‌گیر کاربران تلفن همراه در ایران است و هر چند وقت یک بار وعده‌ای برای ساماندهی آن داده می‌شود. اخیرا سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی خبر داده که تا پایان مهر ماه ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی نهایی می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی خبر داد که پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود تا پایان مهرماه ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی گفت: پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شد با ایجاد سامانه #۸۰۰* به طور مناسب ساماندهی شده است.

وی افزود: با توجه به نیاز به ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند، ارتقای سامانه ۱۹۵ و راه‌اندازی بخش دریافت شکایات از طریق پیامک ضروری است تا مشترکان تلفن همراه در صورت لزوم بتوانند پیامک تبلیغاتی و شماره ارسال کننده را از طریق پیامک به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

فلاح جوشقانی درباره پیامک‌های تبلیغاتی که از سوی دارندگان کسب‌وکارهای جدید ارسال می‌شود گفت: موضوع کسب‌وکارهای نو و شیوه تبلیغات پیامکی آنها در حال حاضر در رگولاتوری در حال بررسی است تا سامانه‌ای برای این بخش طراحی شود که مشتریان کسب‌وکارها برای دریافت کردن یا نکردن پیامک تبلیغاتی از این کسب‌وکارها حق انتخاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس نتایج بررسی در صورت نیاز مقررات در این حوزه نیز تدوین و برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محسن

۱۳۹۶/۷/۲
من که چشمم آب نمیخوره..ولی امیدوارم ایندفعه وعده سرخرمن نباشه.

حسام

۱۳۹۶/۷/۲
این سامانه ۸۰۰ هم الکی ی روز قطع میشه دوباره شروع میشه. الان انقدر اپراتورها پررو شدن ی پیامک تبلیغاتی از خدمات سیم کارت ارسال میکنن تا زمانی که مشاهده نکنی و تایید نکنی اون پیامو صفحه گوشی روشن میمونه. یکی نیست بگه آخه اگه پیکسل های گوشی بسوزه کی میاد جواب بده. یهو طرف شب میخوابه ی پیام تبلیغاتی چرت از طرف خدمات سیم کارت میاد بعد تا صبح صفحه گوشی روشن میمونه

مهرداد

۱۳۹۶/۷/۲
واقعا من چشمم آب نمیخوره که این بار هم اتفاقی بیوفته! با اون کد که گفته بودن هفته ای یک بار تمام پیام ها رو لغو میکردم، باز هفته جدید و پیام های جدید! آخر زنگ زدم به همراه اول و شاکی شدم که برای چی با وجودی که لغو میکنم باز پیام میاد جواب میدن که اینا پیام های درون شبکه هستن، اولا که پیام درون شبکه ماهی چندتا مگه باید بیاد؟ مگه یه خبر رو باید هفته ای یک بار اطلاع رسانی کنن؟ دوما مگه همراه اول جدیدا توی کار کاشت مو و لاغری فعالیت میکنه که این پیام ها با وجود لغو کردن هم بازم ارسال میشن؟ و جالب تر اینکه گویا لیستی وجود داره به نام لیست سفید، که اگه شما تمام پیام ها رو از مرکز هم براتون لغو کنن، از اون سرور ها بازم براتون پیام میاد!!!! واقعا حریم شخصی و احترام به حقوق مصرف کننده رو در حد بسیار عالی رعایت میکنن! فقط باید به اون عزیزی یا عزیزانی که تصمیم میگیرن به این اوپراتورها این جایزه رعایت حقوق مصرف کننده رو بدن باید گفت واقعا دست مریضات!

.

۱۳۹۶/۷/۲
جديدا ديگه زنگ ميزنن?