خانهاخبار
تویوتا از کانسپت C-HR Hy-Power با قدرت بیشتر نسبت به مدل قبلی رونمایی کرد

تویوتا از کانسپت C-HR Hy-Power با قدرت بیشتر نسبت به مدل قبلی رونمایی کرد

پیلتن عبوس تویوتا از قبل قوی‌تر شده است. اما چقدر قوی‌تر؟ سوالی است که تویوتا هنوز پاسخ نداده است.
۱۳۹۶/۶/۳۰

هم‌رقص لندکروزر ۲۰۱۸ روی صحنه IAA نسخه جدید تویوتا C-HR است که با دوپینگ هیبریدی عضله‌نمایی می‌کند. قدرت نسخه قبلی C-HR به لطف هیبریدی‌ شدن با موتور ۱/۸ لیتری به ۱۲۲ اسب بخار می‌رسد در حالیکه نسخه جدید بسیار قدرتمندتر شده ولی عدد و رقمی از میزان قدرت آن موجود نیست.

image

جدای از رازهایی که زیر پوست این خودرو قراردارد تفاوت زیادی در ظاهر آن با نسخه‌ی قبلی وجود ندارد. در واقع خودرویی که در منظر عموم قرار داده شده همان بدنه قبلی را دارد که با رنگ نقره‌ای تیره کرومی نقاشی شده است. رنگ بدنه ترکیبی از رنگهای مات با مشکی براق است که زیبایی خیره کننده‌ای را به آن داده است. قسمت‌های کرومی تیره رنگی نیز وجود دارد که در جای جای خودرو از جمله رینگ‌های ۲۰ اینچی  جلوه می‌نمایند.

تویوتا همچنین ربات‌های نقاش را با رنگ‌آمیزی سقف و ستون‌های A و آینه ها با نارنجی آنودایز شده به زحمت انداخته است. داخل خودرو نیز بجز رنگ اصلی که با رنگ بدنه ست شده است تغییری نکرده است. ترکیب رنگ مشکی و قرمز آتشی در داخل درها و داشبورد جلوه ویژه‌ای را به خودرو بخشیده است. تویوتا با معرفی C-HR قصد دارد تا هیبریدی‌های غول‌پیکر را به نمایش بگذارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۳۰
واقعا قدرت 122 اسبی برای چنین ماشینی افتضاح است . باید حداقل 152 اسب قدرت داشته باشه . اگر تویوتا بتونه یک سری عیب دیگه مثل کمبود دید صندلی های عقب را هم بر طرف کنه عالی میشه

یاور

۱۳۹۶/۶/۳۰
زیبای لعنتی

حمید

۱۳۹۶/۶/۳۰
درسته ماشین تو ایران به لطف مسئولین خیلی گرونه ولی این ماشین قیمتش تو ایران دیگه واقعا بی انصافیه اصلا به قیمتش نمی ارزه دقیقا هم قیمته رافور و کولیوس2017 هست
البته خریدار هم نداره و فقط همون کسایی که ثبت نام کردن دارن سوار میشن.
یه ماشین با قابلیت تیوولی ولی با 2 برابر قیمت نیسان جوک اسکای پک

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۳۰
دلم از اینا میخاد

حسین

۱۳۹۶/۶/۳۰
very good