خانهاخبار
خرید و فروش حواله ساندرو استپ‌وی ممنوع است

خرید و فروش حواله ساندرو استپ‌وی ممنوع است

حواله‌های ساندرو استپ‌وی قابل فروش نیست و نمایندگی‌ها حق مشارکت در نقل و انتقال کاردکسی و درج آگهی فروش حواله و ... را ندارند.
۱۳۹۶/۶/۲۹

پیش‌فروش خودرو ساندرو استپ‌وی روز یکشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۱۱ آغاز شد و به گفته معاون بازاريابى و فروش سايپا مردم ٧ هزار و ۵٠٠ دستگاه از این خودرو را ثبت نام كردند. اما چند روزی است که اخبار خرید و فروش حواله‌های این خودرو در رسانه‌های اجتماعی دیده می‌شود که این نشان می‌دهد همه‌ی ثبت‌نام کنندگان در واقع طرفداران این خودرو نبوده بلکه بیشتر به دنبال سود این معامله بودند. اما سایپا که مدتهاست به دنبال جلوگیری از این کسب و کارهای حاشیه ای است، اقداماتی را انجام داده تا جلوی سودجویان را بگیرد. از جمله این اقدامات امکان ثبت نام تنها با یک کد ملی است و حالا عدم امکان خرید و فروش کاردکسی از ایجاد این فضای دلالی جلوگیری می‌کند. بنایراین خرید و فروش در نمایندگی‌ها انجام نمی‌شود و عواقب هر گونه خرید و فروش مشتریان بیرون از چار‌چوب نمایندگی‌ها متوجه سایپا نخواهد بود.
تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و… در خصوص خودرو استپ وی و همچنین مشارکت در نقل و انتقال حواله‌های صادرشده ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.​


image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)