خانهاخبار
تبدیل محتوای خاص به لینک در آپدیت جدید Gmail

تبدیل محتوای خاص به لینک در آپدیت جدید Gmail

Gmail در تازه‌ترین نسخه خود، آدرس ایمیل، شماره تلفن‌ها، آدرس‌های پستی و برخی از متن‌هایی از این دست را به پیوند قابل کلیک تبدیل می‌کند تا کاربران به راحتی بتوانند به برنامه‌های دیگر دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۶/۶/۲۹

کاربران جیمیل به زودی شاهد تغییر جدیدی بر روی اپلیکیشن‌های آن خواهند بود. برنامه برای انواع خاصی از مطالب داخل ایمیل، لینک‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا دیگر مجبور نباشید این متن‌ها را کپی و در برنامه‌های دیگر جایگزین کنید. آدرس‌ ایمیل‌ها، شماره تلفن‌ها، آدرس‌های پستی شامل این انواع خاص می‌شود که تبدیل به لینک‌های معمولی می‌شود.

image

هنگامی که این تغییر را می‌بینید کافی است روی آن لینک ضربه بزنید تا اقدام مربوطه انجام شود. به عنوان مثال اگر در متن ایمیل شما، آدرس ایمیل شخص دیگری وجود داشته باشد؛ این آدرس لینک می‌شود. کافی است روی این لینک ضربه بزنید تا وارد صفحه نوشتن متن ایمیل برای آن شخص شوید. اگر آدرس پستی وجود داشت، روی آدرس ضربه بزنید تا وارد گوگل مپ شوید و بتوانید محل آدرس را در نقشه ببینید. شماره تلفن‌ها هم شما را به صفحه تماس‌های گوشی همراه‌تان می‌برد و می‌توانید خیلی سریع و راحت تماس را برقرار کنید. این تغییرات برای تمامی کاربران اندروید، ios و تحت وب جیمیل در دسترس است.

شناسایی و تشخیص مطالبی که باید لینک شود، خودکار و براساس تکنولوژی‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی انجام می‌شود و طبیعی است که در ابتدای کار کمی اشکالات وجود داشته باشد.

جیمیل به تازگی ویژگی‌های مفید جدیدی دریافت کرده است. از جمله اینکه می‌توان جزئیات حساب گوگل را مستقیما از درون اپلکیشن جیمیل خود مدیریت کنید. جیمیل در برابر درخواست‌های دولتی مبنی بر دادن اطلاعات شخصی و محتوای حساب جیمیل کاربران مقاومت کرد تا امنیت کاربران را بالاتر ببرد.

در حال حاضر اپلیکیشن جیمیل یکی از بهترین اپلکیشن‌های گوشی‌های هوشمند است که با ویژگی‌های کامل همچون نسخه وب خود، برای کاربران مفید عمل می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)