خانهاخبار
تصویر واقعی میت 10 هواوی با نمایشگر بدون حاشیه؛ پر ابهت و جذاب!

تصویر واقعی میت 10 هواوی با نمایشگر بدون حاشیه؛ پر ابهت و جذاب!

به‌تازگی، تصویر واقعی فبلت پرچمدار میت 10 هواوی با نمایشگر بدون حاشیه فاش شده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۶/۲۸

شرکت هواوی از فبلت رده‌بالای میت 10 در یک رویداد خبری در 16 اکتبر (24 مهر) رونمایی خواهد کرد و براساس شایعات، این گوشی در سه نسخه مختلف راهی بازار می‎شود. به‌تازگی، تصویری از فبلت پرچمدار جدید هواوی توسط اوان بلس (با نام کاربری @evaleakes) منتشر شده است که ظاهر میت 10 را فاش می‌کند.

image

همان‌طور که در تصویر فاش شده قابل مشاهده است، حاشیه‏‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد. همچنین حاشیه‌های موجود در بالا و پایین صفحه‌نمایش نیز کاهش یافته است و گوشه‌های دستگاه نیز کمی انحنا دارد.

در میت 10 هواوی، شرکت سازنده از دکمه‌های نرم‎افزاری استفاده کرده است اما به‌نظر می‌رسد حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر وجود دارد. تصویر فاش شده، هچنین تأیید می‌کند که لبه‌های پنل جلوی گوشی دارای انحنا خواهد بود و گمان می‌رود علت این موضوع، طراحی 2.5 بعدی پنل شیشه‌ای روی صفحه‌نمایش باشد.

براساس شایعات، شرکت هواوی میت 10 را در دو یا سه مدل عرضه خواهد کرد. قدرت‎مندترین نسخه از فبلت پرچمدار جدید هواوی، میت 10 پرو نام دارد که به نمایشگر 5.9 اینچی AMOLED با رزولوشن Quad HD مجهز شده است. این مدل، احتمالاً در پنل جلوی خود فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود و شرکت هواوی آن‌را به بدنه پشتی منتقل می‌کند.

میت 10 استاندارد، گوشی دیگری است که با نمایشگر IPS LCD با رزولوشن Full HD ارائه خواهد شد؛ براساس شایعات در این مدل، سنسور اثرانگشت در حاشیه پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است. میت 10 لایت دیگر گوشی است که توسط شرکت هواوی در مهر ماه معرفی خواهد شد.

براساس پیش‌بینی‌ها، میت 10 پرو و میت 10 استاندارد با دوربین دوگانه با لنزهای ساخت Leica ارائه خواهد شد. با این وجود، پیش‌بینی می‌شود شرکت هواوی مدل لایت را با دوربین دوگانه و فاقد شخصی‌سازی‌های برند Leica ارائه خواهد داد.

در تصویر فاش شده، به پنل پشتی گوشی اشاره نشده است اما انتظار می‌رود دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته باشد. میت 10 براساس شایعات، به لنزی با دریچه دیافراگم F1.6 مجهز خواهد بود؛ گوشی پرچم‌دار LG V30 نیز از چنین لنزی استفاده می‎کند.

تراشه اختصاصی Kirin 970 هواوی، قدرت پردازشی فبلت رده‌بالای میت 10 را تأمین خواهد کرد و آن‎طور که پیداست، تمامی نسخه‌ها از این تراشه بهره‌مند خواهد شد. با این وجود، حافظه رم در مدل «پرو» بیشتر از سایر نسخه‌ها است؛ براساس شایعات، امکان دارد میت 10 پرو با شش گیگابایت حافظه رم عرضه شود اما میت 10 استاندارد و میت 10 لایت به چهار گیگابایت حافظه رم، مجهز خواهند بود.

میت 10 پرو با تمامی قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، احتمالاً تا پایان سال 2017 عرضه نخواهد شد و به طور دقیق‌تر، با چند هفته تأخیر نسبت به سایر مدل‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. با این‌ وجود، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی این گوشی نصب شده است که هواوی، رابط‌کاربری را با جدیدترین نسخه از پوسته EMUI شخصی‌سازی خواهد کرد.

گمان می‌رود میت 10 پرو به دلیل قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد؛ بیشتر از 1000 دلار قیمت داشته باشد. در حالی‌که مدل لایت یا استاندارد، با قیمت 599 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. البته شرکت هواوی، هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده است که چند مدل از میت 10 را معرفی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

Omid

۱۳۹۶/۷/۷
لطفا نظرمو تایید کن

Omid

۱۳۹۶/۷/۶
حمید نظر نده دیافراگم ال جی چه بلوف در اومد هنگ جی با اون پردازنده ضعیف ولی هواوی کایرین970 که رقابت تنگاتنگی داره با اپل بعدم تو هنوز نمیدونی رم هشت یعنی چی ؟ دوربین 36 یعنی چی ؟؟ هنگ جی باید تو خواب اینارو ببینه

حمید

۱۳۹۶/۶/۲۹
دقیقا چیش از الجی بهتره اگه منظورت اینه که از الجی صفحه وی 30 بهتره باید خدمتت بگم که پنل الجی وی 30 پی اولد و نوت 8 و آیفون ایکسم هر دو تاشون سوپرامولدن ولی این پنل ال سی دی مال یه شرکت ژاپنیخ دگ های فای 32 بیتی یا 64 بیتی داره عکس واید و پرتره میگیره شارژ وایرلس داره بهترین دوربینو با دیافراگم 1.6 داره سلفی با زاویه باز و دیافراگم 2.2 میگیره هدفون اچ 5 بی اند او که همین الان تو بازار 1و 50 پولشه داخلشه دقیقا میشه بگی چی داره اصلا بره رم 8 و باطری 40000 بذاره اینا برای حبابی میشه برتری به نظرت

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۹
شما دوتا چی چی میگین واسه خودتون ؟؟ من از یه سایت معتبر دیدم هواوی میت 10پرو رم هشت داره و فقط همین سامسونگ و اپل رو غورت میده دوربینش که سامسونگ و اپل رپ له میکنه حسین تعصبی و حمید ال جی با این اوضاع بهتره بره تلویزیون تولیدکنه نه گوشی
اقا محمد لطفا نظر منو تایید کن

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۹
شمابرو هنگ تی سی رو نجات بده ورشکسته نشه بعد بیا اینقذر ایراد بگیر