خانهاخبار
دستبند هوشمند Mi Band HRX شیائومی عرضه شد

دستبند هوشمند Mi Band HRX شیائومی عرضه شد

نسخه تازه دستبند هوشمند Mi Band 2 به نام Mi Band HRX در هند معرفی و عرضه شد. این گجت هوشمند برخلاف نسخه اصلی از ویژگی کنترل ضربان قلب پشتیبانی نمی‌کند.
۱۳۹۶/۶/۲۶

شیائومی یکی از کمپانی‌های فعال چینی است که توانسته نظر کاربران بسیاری را در سرتاسر جهان جلب کند. این سازنده نه تنها گوشی‌های مدرن و زیبایی مانند Mi MIX 2 را معرفی کرده است بلکه در تولید دستبندهای هوشمند هم علاقمندان بسیاری دارد. Mi Band 2 محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی شیائومی است که امروز نسخه تازه‌ای از آن در کشور هند رسما معرفی شد. این نسخه تازه که Mi Band HRX نام دارد، نتیجه همکاری شیائومی با برند هندی HRX به مدیریت هریتیک روشن، سلبریتی هندی، است. Mi Band HRX از الگوریتم بهتری در پایش فعالیت‌های ورزشی بهره می‌برد و طول عمر باتری‌اش هم نسبت به نسخه اصلی، بهبود یافته است.

image

یه گفته شیائومی، باتری دستبند Mi Band HRX حدودا 23 روز دوام می‌آورد. این مدت زمان بیش از 10% نسبت به عمر باتری 20 روزه در Mi Band 2 بهبود یافته است. از طرفی این نسخه تازه از ویژگی کنترل ضربان قلب پشتیبانی نمی‌کند و اصلا حسگر مخصوص ویژگی مذکور در آن به‌کار نرفته است درحالی‌که ویژگی کنترل ضربان قلب یکی از ویژگی‌های اصلی در Mi Band 2 به‌شمار می‌رود.

image

این نسخه تازه صفحه‌نمایش 0.42 اینچی از نوع OLED با روکش شیشه‌ای ضد خش دارد و به گام‌شمار مجهز شده است. Mi Band HRX فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام را پایش می‌کند و قادر است داده‌های خواب کاربر را هم نمایش دهد. دستبند مذکور گواهی IP67 دریافت کرده است و از بلوتوث نسخه 4.0 بهره می‌برد. این گجت هوشمند بسیار سبک طراحی شده و وزن بدنه اصلی‌اش بدون بند پلاستیکی حدودا 7 گرم است.

قیمت اصلی دستبند هوشمند سلامت Mi Band HRX معادل 28 دلار است اما فعلا به قیمت 20 دلار عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)