خانهاخبار
پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ معرفی شد

پورشه، نسخه پکیج تورینگ 911 GT3 را برای عموم به نمایش درآورد. این سوپر اسپرت با پکیج اضافه‌ای که به همراه دارد، براس استفاده‌های روزمره مناسب‌تر است.
۱۳۹۶/۶/۲۵

باید بگوییم که پورشه باز هم یک نسخه دیگر از 911 GT3 برای رونمایی در دست داشت که تصاویر جاسوسی متعددی از آن منتشر شد و نام نهایی آن، پکیج تورینگ است. شای مهم‌ترین تغییر در این پکیج در مقایسه به GT3 معمولی، حذف باله بزرگ عقب باشد که یک اسپویلر کوچک جایگزین آن شده است.

image

بر اساس گفته‌های وب سایت‌های آلمانی، قدرت موتور این نسخه همان 500 اسب بخار است و گشتاور آن هم به همان میزان 460 نیوتن متر باقی مانده است که از موتور 6 سیلندر خطی 4.0 لیتری تامین می‌شود. البته مشتریان می‌توانند برای GT3 معمولی، جعبه دنده 7 سرعته PDK را سفارش دهند در حالی که نسخه پکیج تورینگ، تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود.

image
image

عملکرد آخرین عضو از خانواده 911، بدین ترتیب است که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون، به 3.9 ثانیه زمان نیاز دارد که به خوبی نسخه معمولی GT3 است. همچنین این پورشه قادر است شتاب گیری را تا سرعت کیلومتر بر ساعت ادامه دهد که کمی کمتر از نسخه معمولی خواهد بود.

image

البته تغییرات 911 GT3 پکیج تورینگ، بیشتر از حذف باله عقب و تغییرات جزئی در کابین نیست. به گفته منابع آلمانی، قیمت این نسخه همان 152416 یورو در آلمان (143600 دلار در آمریکا) است. خریداران می‌توانند آپشن‌هایی چون پکیج کرونو، ترمزهای سرامیکی، سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو و برخی آپشن‌های دیگر را برای خودروی خود سفارش دهند.

image

این پورشه GT3 بدون باله، یادآور 911 کاررا RS 2.7 است که در سال 1973 و با یک پکیج به نام «تورینگ» عرضه می‌شد تا با ویژگی‌هایی که با خود به همراه داشت، یک خودروی اسپرت را به یک خودروی مناسب برای استفاده روزمره تبدیل می‌کرد. پورشه 911 GT3 پکیج تورینگ هم دقیقا همین وظیفه را بر عهده دارد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)