خانهاخبار
اسناد پیکسل 2 ایکس‌ال در FCC؛ ال‌جی، سازنده گوشی جدید گوگل است!

اسناد پیکسل 2 ایکس‌ال در FCC؛ ال‌جی، سازنده گوشی جدید گوگل است!

اطلاعات جدیدی که در FCC به‌دست آمده است، ساخت گوشی پیکسل 2 XL را توسط شرکت ال‌جی تأیید می‌کند. این مدل به نمایشگر 6 اینچی بدون حاشیه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۲۵

نزدیک به یک ماه پیش، مدل کوچک‌تر گوشی‌های پیکسل 2017 گوگل یعنی پیکسل 2 در FCC فاش شده بود و با اطلاعات به‎دست آمده، مشخص شد که این مدل توسط شرکت اچ‌تی‌سی در حال توسعه است.

همچنین اطلاعات به‌دست آمده تأیید می‌کند که پیکسل 2 از قابلیت «فریم حساس به فشار» با نام Active Sense برخوردار است و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد؛ گمان می‌رود کوالکام تا اوایل سال آینده تراشه رده‌‏بالای جدیدی را عرضه نخواهد کرد و به همین جهت، گوگل تصمیم گرفته است تا پرچمداران خود را با چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام معرفی نماید.

image

به‌تازگی، نسخه بزرگ‌تر گوشی پیکسل 2 یعنی پیکس 2 XL در FCC فاش شده است و اطلاعات به‎دست آمده، توسعه آن‌را توسط شرکت ال‌جی تأیید می‌کند. در اسناد تازه فاش شده در FCC، به وضوح به نام شرکت گوگل اشاره نشده است اما مدل فاش شده با شماره مدل G011C شناخته می‌شود. حرف G، حرف اول کلمه‌‏ی Google است و همچنین باید اشاره کرد که گوشی پیکسل 2 مدتی پیش با شماره مدل G011A در FCC فاش شده بود.

وب‌سایت Android Police همچنین مدعی است که مدل دیگر از گوشی‏‌های پیکسل 2017 با شماره مدل G011B نیز احتمالاً در حال توسعه بوده اما پروژه طراحی این گوشی در نهایت متوقف شده است. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش اعلام شد که تولید گوشی پیکسل 2 XL توسط شرکت اچ‎تی‎سی با اسم‎رمز Muskie متوقف شده و گوگل، تولید گوشی دیگر خود را با اسم‌رمز Taimen به ال‌جی سپرده است که این مدل به عنوان پیکسل 2 XL عرضه خواهد شد.

از آنجایی‌که گوشی‎های پیکسل 2017 توسط دو سازنده مختلف تولید می‌شود، تفاوت‏هایی بین طراحی دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL وجود خواهد داشت. مدل بزرگ‌تر با نمایشگر 5.99 اینچی، از طراحی بدون لبه برخوردار است و گمان می‎رود که حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر آن در مقایسه با مدل ۲۰۱۶ گوشی‎های پیکسل، کاهش پیدا کند.

گوشی دیگر یعنی پیکسل 2 که از نمایشگر 5 اینچی استفاده می‌کند، به سنت نسل قبل متعهد خواهد بود و همچنان حاشیه‏های زیادی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. ه همین جهت، بلندگوهای استریو برای این مدل درنظر گرفته شده است.

سایر مشخصات سخت‌افزاری مانند دوربین، جنس پنل پشتی و حافظه رم در هر دو مدل مشترک است و گمان می‎رود گوشی‌های جدید گوگل به یک دوربین اصلی، بدنه‌ پشتی با ترکیب شیشه و فلز و چهار گیگابایت حافظه رم مجهز باشند. البته، شرکت گوگل مساحت بخش شیشه‌ای پنل پشتی را کاهش داده است و به همین جهت، حسگر اثرانگشت روی بدنه فلزی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL جای خواهد گرفت.

شرکت گوگل به‌تازگی با انتشار یک تصویر رسمی در ایالت ماساچوست، تأیید کرده است که پرچمداران جدید خود را در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر ماه) به صورت رسمی معرفی می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۶/۳۱
اولین گوشی با اندروید 8 که دو سه روز هم هست که در بازار موجود شده، سونی xz1 هست.

Javad421

۱۳۹۶/۶/۲۷
ال جی واقعا شرکت بی نظیریه.همانند سونی
خیلی سریع درحال پیشرفت و همیشه خلاق

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۷
پس برد میسوزونه و بوت لوپ میشه ولی هرچی باشه از هنگ تی سی بهتره

سهند

۱۳۹۶/۶/۲۵
منظور از v30 اندروید هشت بود

Ba

۱۳۹۶/۶/۲۵
ن عزیزم اولین گوشی ک ابدیت میشه اچ تی سه اندرواید 5 مال ام هشت واندرواید 6 مال a9 بود ک اولین گوشیه اندرواید 6بود