خانهاخبار
تصاویر رندر شده و مشخصات احتمالی نوکیا 2

تصاویر رندر شده و مشخصات احتمالی نوکیا 2

نوکیا احتمالا یک گوشی پایین رده دیگر هم تا پایان سال 2017 عرضه می‌کند. این گوشی نوکیا 2 نام دارد و تصاویر رندر شده آن شب گذشته منتشر شد.
۱۳۹۶/۶/۲۵

ایوان بلاس، فاش‌کننده معروف، شب گذشته تصاویر رندر شده‌ای موسوم به نوکیا 2 را در حساب شخصی توییترش منتشر کرد. این تصاویر نوکیا 2 را در دو رنگ مختلف مشکی و سفید به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهند که نوکیا احتمالا این گوشی را در چند نسخه با رنگ‌های مختلف (حداقل دو رنگ موجود در تصویر) معرفی خواهد کرد. نوکیا 2 قرار است یکی دیگر از گوشی‌های تازه اندرویدی این برند باشد که توسط کمپانی HMD Global تولید و عرضه می‌شود. منظور از گوشی‌های تازه اندرویدی این کمپانی نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8 است که در خلال سال 2017 معرفی و وارد بازار شدند.

image

درحال‌حاضر اطلاعات اندکی درباره جزئیات و مشخصات فنی این گوشی در دسترس است. طبق شایعه اخیری که روز گذشته درباره آن منتشر شد، نوکیا 2 احتمالا به یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر مجهز می‌شود اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که در گزارش‌های قبلی به باتری 2800 میلی‌آمپری اشاره شده بود. از آنجا که نوکیا 2 احتمالا یک گوشی پایین رده است و با قیمتی حتی کمتر از نوکیا 3 عرضه می‌شود، احتمال مجهز شدن آن به باتری 2800 میلی‌آمپری، واقعی‌تر به‌نظر می‌رسد.

image

براساس سایر شایعه‌ها درباره مشخصات فنی گوشی مذکور، نوکیا 2 احتمالا به صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی، 1 گیگابایت رم و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 220 مجهز می‌شود. همچنین گفته شده است دوربین اصلی و سلفی آن به‌ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی هستند. همه این جزئیات فعلا در حد شایعه هستند و از سوی مقامات رسمی سازنده آن مورد تایید قرار نگرفته‌اند. البته یکی از مشخصات آن را به‌طور قطع می‌دانیم چراکه نوکیا و HMD Global بارها درباره‌اش صراحتا اظهار نظر کرده‌اند. یکی از نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی نوکیا 2 نصب می‌شود و طبق وعده کمپانی سازنده پس از انتشار آخرین نسخه اندروید برای سایر گوشی‌های پیشرفته نوکیا، به اندروید 8 اوریو هم به‌روزرسانی خواهد شد. هنوز تاریخ نهایی عرضه این گوشی پایین رده مشخص نیست اما از آنجا که 4 نسخه مختلفش چند روز پیش مجوز TENAA دریافت کردند، حدس می‌زنیم زمان زیادی تا معرفی رسما آن‌ها باقی نمانده باشد. نوکیا ممکن است این گوشی تازه را پیش از به پایان رسیدن سال 2017 وارد بازار کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

انوشیروان

۱۳۹۶/۶/۲۵
حاشیه پایین چقدر زیاده. از بالا هم بیشتره