خانهاخبار
تصاویر رندر شده G10 هوآوی لو رفت

تصاویر رندر شده G10 هوآوی لو رفت

گوشی تازه هوآوی با 4 دوربین مختلف چند روزی است که در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته. این گوشی قرار است به نام Maimang 6 در چین عرضه شود و با نام تجاری G10 به سایر کشورها راه یابد.
۱۳۹۶/۶/۲۴

خبر تازه دیگری درباره Maimang 6 هوآوی باز هم منتشر شد. اوان بلاس، فاش کننده معروف، روز گذشته تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی را در حساب شخصی توییترش منتشر کرد. این تصاویر گوشی مذکور را در دو نمای روبرو و پشت به نمایش‌ می‌گذارند و به تصاویر گوشی RNE-Al00 هوآوی که چند روز پیش روی پایگاه TENAA منتشر شده بود، بسیار شبیه هستند. درواقع چند روز پیش فهرست مشخصات این گوشی را روی TENAA دیدیم و حالا هم شاهد طراحی ظاهری آن هستیم. از طرفی کمپانی هوآوی با انتشار تیزری تایید کرده است Maimang 6 روز 22 سپتامبر (31 شهریور) رسما معرفی می‌شود.

image

پیش از آنکه به مشخصات فنی و جزئیات این گوشی بپردازیم لازم است این نکته را هم بگوییم که RNE-Al00 هوآوی قرار است با نام تجاری G10 در بازار سایر کشورها عرضه شود و به نام Maimang 6 در چین به فروش برسد. بدنه گوشی مذکور از جنس فلز ساخته می‌شود و همه دکمه‌های فیزیکی‌اش ازجمله پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت راست فریم تعبیه می‌شوند. G10 به ماژول دوربین با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود که به‌صورت عمودی چینش می‌شوند و حسگر اثرانگشت هم درست زیر آن قرار می‌گیرد. لوگوی برند هوآوی هم مانند اغلب گوشی‌های این سازنده روی هر دو پنل جلو و پشت نقش می‌بندد. همان‌طور که در فهرست TENAA شاهد بودیم، گوشی Maimang 6 هوآوی صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (2160 در 1080) و نسبت نمایش 18:9 دارد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست. این گوشی از پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت فرکانس 2.36 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد اما هنوز جزئیات مدل و برند آن را نمی‌دانیم. البته حدس می‌زنیم هوآوی طبق معمول از پردازنده‌های Kirin ساخت خودش استفاده کند.

image

ظرفیت باتری غیرقابل‌تعویض گوشی مذکور 3240 میلی‌آمپر گزارش شده است و از ویژگی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 و رابط کاربری Emotion UI به‌صورت پیش‌فرض روی Maimang 6 نصب می‌شوند و لنزهای دوربین اصلی‌اش 16 و 2 مگا پیکسلی خواهند بود در حالی‌که دوربین سلفی دوگانه‌اش هم دو لنز 13 و 2 مگا پیکسلی خواهد داشت. این گوشی قرار است در رنگ‌های آبی و طلایی و در ابعاد 156.2 × 75.2 × 7.5 میلی‌متر معرفی شود. Maimang 6 حدودا 164 گرم وزن خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۶/۲۴
با سلام و خسته نباشید واقعا هواوی خیلی خوب کار میکند کاش رابط کاربری را هم قشنگتر بکند باید تحسینش کرد در زمینه خلاقیت و نواوریش ..... تشکر