خانهاخبار
چگونه در آیفون 10 اسکرین شات بگیریم؟

چگونه در آیفون 10 اسکرین شات بگیریم؟

گوشی iPhone X سرانجام پس از شایعه‌های مختلف روز گذشته معرفی شد. دکمه فیزیکی خانه از طراحی ظاهری این گوشی حذف شده است. حالا این سوال پیش می‌‌آید که بدون دکمه مذکور چگونه می‌توانیم اسکرین شات بگیریم؟
۱۳۹۶/۶/۲۳

از روز گذشته تا حالا تصاویر متعددی از گوشی iPhone X در فضای وب منتشر شده و طراحی نوین آن را به نمایش گذاشته است. همان‌طور که می‌دانید، دکمه فیزیکی خانه از طراحی این گوشی تازه حذف شده و اپل حاشیه‌های صفحه آن را به حداقل ممکن رسانده است. حالا بدون دکمه خانه چگونه از صفحه نمایش اسکرین شات بگیریم؟

image

روند ثبت اسکرین شات در آیفون‌های قبلی به این صورت است که باید دکمه خانه و دکمه پاور که در کناره فریم قرار گرفته را هم‌زمان فشار دهید اما حالا با حذف دکمه فیزیکی خانه، این میان‌بر هم دستخوش تغییر شده است.

برای اینکه از صفحه iPhone X اسکرین شات بگیرید باید دکمه‌های پاور و افزایش صدا را که هر دو در کناره فریم تعبیه شده‌اند، به‌صورت هم‌زمان فشار دهید. این دکمه‌ها را یک ثانیه نگه دارید تا صدای آشنای ثبت اسکرین شات را بشنوید و افکت تصویری لحظه‌ای آن را هم ببینید.

همان‌طور که گفتیم، اپل سعی کرده است تا صفحه‌نمایش iPhone X را کاملا بدون حاشیه و لبه تا لبه طراحی کند. این غول تکنولوژی در تحقق هدفش تا حدودی موفق شده اما قسمت کوچکی از بالای پنل جلو به حسگرهای مجاورتی و دوربین سلفی اختصاص یافته است. همین بخش باعث می‌شود اسکرین شات‌های ثبت شده زیبا به نظر نرسند. امیدواریم اپل مشکل ظاهری مذکور را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری تا زمان عرضه رسمی iPhone X حل کند.

image

نسخه تازه سیستم عامل اختصاصی اپل هم به نام iOS 11 به‌زودی برای عموم کاربران منتشر می‌شود. این نسخه ویژگی‌های جدید و مختلفی با خود به‌همراه دارد که برخی از آن‌ها به اسکرین شات و ویرایش این تصاویر مربوط می‌شود. پس از دریافت و نصب این نسخه قادر خواهید بود اسکرین شات‌ها را ویرایش و حتی روی آن‌ها یادداشت اضافه کنید. این نسخه‌های ویرایش شده از اسکرین شات‌ها پس از تایید شما در یک پوشه دیگر ذخیره می‌شوند تا شما همیشه بتوانید به نسخه اصلی آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)